7 694 läst ·
33 svar
8k läst
33 svar
Zipscreen - vertikalmarkis - skillnad mellan märken?
Ett tips, vi hörde av oss till de vi handlade av via mail/kontaktformulär på deras hemsida. Eftersom vi köpte fler zippar och fick då ett paketerbjudande som var attraktivt. Så det kan va värt att undersöka innan om ni inte redan har gjort det!
Spännande är ordet 🙂A Andreas Andersson94 skrev:
Jag tog kontakt med leverantörerna och förklarade behovet, så återkom de med förslag. Efter mycket skrivande fram och tillbaka så blev det rätt, tror jag. Fick i slutändan två nästan identiska förslag och pris från båda leverantörer.
Leveranstid knappt två månader, så lär ta ett tag. Men återkommer då 🙂
Har du fått några markis levererade ännu?😊Vispen74 skrev:
Spännande är ordet 🙂
Jag tog kontakt med leverantörerna och förklarade behovet, så återkom de med förslag. Efter mycket skrivande fram och tillbaka så blev det rätt, tror jag. Fick i slutändan två nästan identiska förslag och pris från båda leverantörer.
Leveranstid knappt två månader, så lär ta ett tag. Men återkommer då 🙂
Nu har paketet från Kina kommit för någon vecka sedan. Så återstår att montera.
Jag inser att en sån här pjäs är stor och väger massor, så det blir en utmaning. Börjar med nedervåningen, att få upp den på övervåningen blir än mer utmanande.
Smartstyrning, check!
Jag inser att en sån här pjäs är stor och väger massor, så det blir en utmaning. Börjar med nedervåningen, att få upp den på övervåningen blir än mer utmanande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Smartstyrning, check!
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Sådär, givetvis hade jag inga rostfria skruvar hemma, så kunde inte slutföra installationen.
Den ena är i alla fall på plats med några tillfälliga skruvar så länge, men sidoskenorna är därför inte färdigmonterade här.
Allt verkar frid och fröjd än så länge.
Den ena är i alla fall på plats med några tillfälliga skruvar så länge, men sidoskenorna är därför inte färdigmonterade här.
Allt verkar frid och fröjd än så länge.
Ser ju riktigt fint ut!Vispen74 skrev:
Ser ju proffsigt ut. Vad fick du ge, och vad kostar motsvarande i Sverige?Vispen74 skrev:
Precis klar med monteringen, mycket nöjd!
SEK 14'300 har jag betalat för båda. De är 364 cm breda och 205 cm höga.
Då är min rapportering om detta köp klar, återkommer om det är något som ändras.
Motorn är A-OK AM45 WiFi om någon undrar. Kvalitén på allt känns i alla fall bra, tiden får visa.
Då är min rapportering om detta köp klar, återkommer om det är något som ändras.
Motorn är A-OK AM45 WiFi om någon undrar. Kvalitén på allt känns i alla fall bra, tiden får visa.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Lägger upp lite mer material. Jag valde glasfiberväv med 5% genomskinlighet. Hade jag gjort om beställningen hade jag valt 7% eller 10% genomskinlighet. Jag styr de genom Google home, så säger hey Google, stäng markiserna, fjärrkontrollerna ligger undanstoppade. Ska fixa sol och vindstyrning till nästa sommar tänkte jag, vilket finns att beställa till A-OK motorerna för runt 500 kr.Vispen74 skrev:
Precis klar med monteringen, mycket nöjd!
[bild][bild]
Logga in
Skapa konto