10 211 läst ·
51 svar
10k läst
51 svar
Zipscreen - vertikalmarkis - skillnad mellan märken?
Var det verkligen bara 14.300kr, för båda med frakt? Tull/moms missade dom att ta?Vispen74 skrev:
Precis klar med monteringen, mycket nöjd!
SEK 14'300 har jag betalat för båda. De är 364 cm breda och 205 cm höga.
Då är min rapportering om detta köp klar, återkommer om det är något som ändras.
Motorn är A-OK AM45 WiFi om någon undrar. Kvalitén på allt känns i alla fall bra, tiden får visa.
[bild][bild]
Inklusive allt. Det var uppgjort på förhand att inget tillkommer och allt ingår som det du nämner.T Tomasmexitegel skrev:
Det var sjöfrakt, och jag har för mig att det var frakt klausul DDP, vilket innebär att tull och skatter betalas av säljaren. Frakten var en tredjedel av hela ordern.
Redigerat:
Tusen tack för svaret. Är i tankar själv att beställa. Nu blir det lättare pga all info du delat med dug av.Vispen74 skrev:
Intressant!Vispen74 skrev:
Precis klar med monteringen, mycket nöjd!
SEK 14'300 har jag betalat för båda. De är 364 cm breda och 205 cm höga.
Då är min rapportering om detta köp klar, återkommer om det är något som ändras.
Motorn är A-OK AM45 WiFi om någon undrar. Kvalitén på allt känns i alla fall bra, tiden får visa.
[bild][bild]
Har du några närbilder på monteringen av kassetten?
Till det priset skulle jag också tänka mig att beställa direkt från Kina då jag är ute efter något liknande. Hur gick kontakten, via mail? Behövde du förhandla priset eller var det ok från början?
https://m.aliexpress.com/store/1102115605T Tomasmexitegel skrev:
Nu börjar det bli ljust ute, så man är väl lite sen här kanske för är väl lite leveranstid.
Men är du fortfarande nöjd med dem?
Någon som hittat någon variant med Batteridriven som laddas med solceller?
/Jocce
Men är du fortfarande nöjd med dem?
Någon som hittat någon variant med Batteridriven som laddas med solceller?
/Jocce
I dag kom min andra beställning, ska bli kul att packa upp och installera.
Jag är fortfarande jättenöjd med mina zip-screens. De går automatiskt upp och ner dagligen när det är sol, styrt av Home Assistant.
Det finns solcellsdrivna motorer med, bara snacka med tillverkaren, de bör kunna leverera med det.
Jag är fortfarande jättenöjd med mina zip-screens. De går automatiskt upp och ner dagligen när det är sol, styrt av Home Assistant.
Det finns solcellsdrivna motorer med, bara snacka med tillverkaren, de bör kunna leverera med det.
Spännande ! Jag ska lägga en beställning inom kort, fraktkostnaden är ganska ordentligt , några tips på hur man får ner den ?Vispen74 skrev:
I dag kom min andra beställning, ska bli kul att packa upp och installera.