mowatom skrev:
Den är som sagt redan kopplad i motorn, bruksen är till maskinen i fråga. Den kunde dock tydligen levereras med D om kund önskade, jag vet inte varför. Faserna ligger som du säger, på motsatta sidan sitter det kopparbleck på rad som kopplar ihop de andra tre. Antar att det är så du menar?
D-kopplat kan du ha om du vill köra motorn på en enfasmatad frekvensstyrning.
 
  • Gilla
Leif i Skåne
  • Laddar…
Panor82
mowatom skrev:
Så här ser det ut![bild]
Som sagt den är Y-kopplad.

God Jul
 
P
Tack alla, God Jul!
 
God Jul!

Och, för att stämma in i kören, den är Y-kopplad.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.