21 405 läst ·
18 svar
21k läst
18 svar
Y eller D koppling?
D-kopplat kan du ha om du vill köra motorn på en enfasmatad frekvensstyrning.mowatom skrev:
God Jul!
Och, för att stämma in i kören, den är Y-kopplad.
Och, för att stämma in i kören, den är Y-kopplad.
Klicka här för att svara