P
Dan1891 Dan1891 skrev:
Oj, vilka pjäser! De på sista bilden var ju enormt läckra!
Ja, det är en dröm att få tag på ett par sådana:love:

mowatom skrev:
Ja, det är en dröm att få tag på ett par sådana:love:
Vet du vad de låg på för pris?

P
galento galento skrev:
Men det vore ju trevligt att veta modellen om det är nån som vet.
Jag skulle gissa på ett par gamla (respektfullt) AP 2-25!

• Gilla
galento
  • Laddar…
P
Dan1891 Dan1891 skrev:
Vet du vad de låg på för pris?
Ca 100" Det var just inget man snöt fram i början på -90:rolleyes:

• Haha
David Wallin
  • Laddar…
mowatom skrev:
Ca 100" Det var just inget man snöt fram i början på -90:rolleyes:
Oj då! Men då antar jag att de var rikitgt seriöst byggda på alla vis.

• Gilla
1
  • Laddar…
galento
mowatom skrev:
Jag skulle gissa på ett par gamla (respektfullt) AP 2-25!
OK tack för tips , fann detta när jag sökte :D (y)

Ett svart högtalarelement med teknisk specifikationsetikett: Audio Pro, Typ 2-25, ellerhögtalaranslutningar ovanpå. Made in Denmark.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
Maria T
En maxisingel som jag verkligen trodde jag hade kvar men inte kunde hitta idag trots idogt letande är "Sex" med Berlin, drygt åtta minuter lång dekadent 80-tal som jag nu kan tycka är en aning kinky :oops: men då var det något av det bästa jag hört. Och sett, MTV körde den ibland på sena kvällar och nätter.

Här är originalversionen som inte alls är dålig.

Mest känd är gruppen för "Take my breath away" till filmen Top Gun 1986 (ja, jag tycker väldigt mycket om den låten också och filmen är på min topp-10-lista).

• Gilla
TowaTei och 1 till
  • Laddar…
P
Maria T Maria T skrev:
En maxisingel som jag verkligen trodde jag hade kvar men inte kunde hitta idag trots idogt letande är "Sex" med Berlin, drygt åtta minuter lång dekadent 80-tal som jag nu kan tycka är en aning kinky :oops: men då var det något av det bästa jag hört. Och sett, MTV körde den ibland på sena kvällar och nätter.

Här är originalversionen som inte alls är dålig.
[media]
Mest känd är gruppen för "Take my breath away" till filmen Top Gun 1986 (ja, jag tycker väldigt mycket om den låten också och filmen är på min topp-10-lista).
Maxisinglar och singlar överlag är ngt man saknar. Jag har apropå ditt kinkyinlägg Divinyls ”I touch myself” på singel. Den har ett extra pappersfodral utanpå, jag vet faktiskt inte hur den ser ut utan? Förmodligen ganska oskyldig, men det rådde ju lite moralpanik på den tiden.

Maria T
mowatom skrev:
Maxisinglar och singlar överlag är ngt man saknar. Jag har apropå ditt kinkyinlägg Divinyls ”I touch myself” på singel. Den har ett extra pappersfodral utanpå, jag vet faktiskt inte hur den ser ut utan? Förmodligen ganska oskyldig, men det rådde ju lite moralpanik på den tiden.
Haha, den singeln lär vi ha nånstans i gömmorna, hoppas i fullgott skick (återkommer om så är fallet).

• Älska
1
  • Laddar…
Jag ägde denna en gång i tiden…:cry:
RG ingen maxisingel till antalet låtar jmf med singel, men pga storleken.
Bildskiva formad som Metallica demon-maskot, framsida och baksida, låtlista, "Jump In The Fire."
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Jag gissar att jag är en av mycket få människor som äger maxisinglar av Milli Vanillis fyra hitlåtar.
Fyra skivomslag på ett golv, alla med samma duo, popmusik från 80-90-talet.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
BigR och 6 till
  • Laddar…
P
Henningelvis Henningelvis skrev:
Jag gissar att jag är en av mycket få människor som äger maxisinglar av Milli Vanillis fyra hitlåtar.
[bild]
Ja, som tur är. När jag var ihop med min första kärlek slog Milli Vannili igenom, och hon gillade ngn hit. När det sedan uppdagades att de var fake blev hon svinförbannad och det mesta gick naturligtvis ut över mig. Rimligt?:crysmile:

• Gilla
  • Haha
Henningelvis och 2 till
  • Laddar…
mowatom skrev:
Ja, som tur är. När jag var ihop med min första kärlek slog Milli Vannili igenom, och hon gillade ngn hit. När det sedan uppdagades att de var fake blev hon svinförbannad och det mesta gick naturligtvis ut över mig. Rimligt?:crysmile:
Jag säger som Bono: "She moves in mysterious ways".

• Haha
1
  • Laddar…
I kväll blev det denna LP från 1971.
Och så otroligt bra!! Den rockar stenhårt!

Skivomslag, "Humble Pie Performance Rockin' the Fillmore", slitet, svartvit text, A&M logotyp.
Skapa konto

• Gilla
Edlunn och 2 till
  • Laddar…
Maria T
Vet inte vad som händer med mig när jag ska leta efter saker jag vet att jag har, blir fan manisk..och kommer sen på att det finns En Annan Person som sorterar in skivor.
Nyss var den i närheten, min favorit maxisingel och tänkte lyssna på den tio gånger (rimligt) och posta foto. Men nej. Nån har sorterat den fel.

Håll tillgodo med en annan på min topp 5, texten betyder väldigt mycket för mig och sångaren har enligt utsago sagt den hjälpte honom överleva.
Utan tvekan har den [texten] hjälpt mig, och fortfarande hjälper mig, när jag har det tungt.

Frankie Goes to Hollywood - Power of Love
Ett skivomslag för "Frankie Goes to Hollywood", med titeln "the POWER OF LOVE", minimalistisk design, någon håller i det.
Skapa konto

• Gilla
Dortmunder DAB och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.