F filip01 skrev:
Blev ju inte jättesnyggt det här. . :crysmile::crysmile::crysmile:
Finns runda fina trästossetter i ek för att dölja hålen. Finns att köpa hos golvläggarföretag.

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
F filip01 skrev:
Jag har ställt många krav, men enl. projektets ledare kan inte exempelvis parkettgolv bytas. Därför har de "lagat" flera skador på golvet, ändå så syns de flesta skadorna. Nu senast täckte hantverkaren en skada på golvet med en transparent silikon, eftersom den skadan på golvet inte kan repareras då det inte är lätt att komma åt. Jag sa att jag tyckte att man på något sätt skulle plocka isär skåpen, men det viftade dem bort, och "att det får vara så. Ingen kollar där ändå. "
Det där ser ju bedrövligt ut.

N noupe skrev:
Jag hade ju hellre levt med de silikonade radiatorrören än skruvarna i socklarna, jösses. Har de inte spikpistoler i NCC:s verktygsbil?
Tänkte oxå samma sak, var är dyckertpistolen?

T tank77 skrev:
Lite svårt att skjuta in spik i betongväggar vilket jag förmodar att TS har!
Vägglisterna i min 70talslägenhet sitter med stålspik. Någotsånär.
Dom vackert målade utomordentligt väl passande vägglisterna i prefab-höghuset från '58 som jag växte upp i, dom var spikade. "Alla" väggar i betong.
Sen renoverade skanska och det blev skruvade lister som på bilden och sneda dörrfoder med silikonfog i bakkant för nya karmen köpt i 200pack var tunnare än gamla väggen.
Så, jo, spikat list i betong har man gjort länge.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.