9 070 läst ·
115 svar
9k läst
115 svar
Vill ha en bra AI vision klippare för liten gräsmatta
Jag köpte en Mova 600 förra året, den har fungerat helt ok trots krånglig tomt.N Nucky skrev:Det är en djungel där ute. Och i djungelns lag är det också sjuka priser. Blivit ombedd att se över en robot till en bekant. Kravet är väl satellit eller AI och avskärmningskabel ej är önskvärt. Relativt rak och fin gräsmatta redan. Oklart om han har WiFi mottagning ute på hela området. Om det ens behövs.
Ska man köra på en Mammotion Yuka Mini 2 eller annat märke? Budget är mellan 6000 - 12000kr
Vet inte om andra har några synpunkter på dem?
Renoverare
· Stockholm
· 20 367 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 367 inlägg
Klippte inte supertight runt denna buske
Edit: okej den gick närmare på senare vändor
Edit: okej den gick närmare på senare vändor
Renoverare
· Stockholm
· 20 367 inlägg
Hur känns det att ha en robot som ordnar detta? Och att du inom kort kommer titta på en golfbana liknande gräsmattaAndersMalmgren skrev:
Rekommenderade en bekant att köpa en likadan eller Yuka Mini 2 500m2 varianten som de sålde på Amazon för 7500kr häromveckan men det slutade upp med att han köpte på Net on Net de har denna fram till söndag för 9990kr - https://www.netonnet.se/art/hem-fri...re/dreame-robotic-mower-a1-pro/1039725.11732/ - Oklart om den är bättre än Yuka Mini 2 med Lidar då jag tycker att däckdesignen är bättre på Yuka
Renoverare
· Stockholm
· 20 367 inlägg
Än så länge så spar man ju inte så mycket tid eftersom man tittar på när den jobbar 🤣N Nucky skrev:Hur känns det att ha en robot som ordnar detta? Och att du inom kort kommer titta på en golfbana liknande gräsmatta
Rekommenderade en bekant att köpa en likadan eller Yuka Mini 2 500m2 varianten som de sålde på Amazon för 7500kr häromveckan men det slutade upp med att han köpte på Net on Net de har denna fram till söndag för 9990kr - [länk] - Oklart om den är bättre än Yuka Mini 2 med Lidar då jag tycker att däckdesignen är bättre på Yuka
Renoverare
· Stockholm
· 20 367 inlägg
Hmm idag återgick den till laddstation utan att börja ladda. Det är ju inge vidare
Renoverare
· Stockholm
· 20 367 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 367 inlägg