357 156 läst ·
6 044 svar
357k läst
6,0k svar
Vilken elbil skall man satsa på 2025?
Men elbilsfantasterna älskar att bajsa länge och äta korv… för skall man åka 40mil får man ladda i ca 1,5h eller i värsta fall 3h och då blir det en del korv. Själv brukar jag vilja pausa något lite kortarereturen skrev:
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 953 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 953 inlägg
I det avseendet ska det bli skönt när VW får fram sina Solid state batterier, betydligt bättre laddhastighet och mindre temperaturkänsliga.P PHPersson skrev:
Catl Naxtra blir också väldigt bra när det är kallt, och där går produktion igång om nån vecka. Men inget vi har i bilar nu tyvärr
Med tanke på hur värdelösa VW är och att de indirekt och direkt lurar sina kunder förstår jag inte vem som skulle köpa en VW. Men visst det finns många machosister som gillar att få en snyting gång på gång…Rabbithole skrev:
Vet inte hur många gånger jag hört att ID7 är ny teknik och mycket bättre och vad det verkar är den också skit på vintern.
Att id3/id4 är värdelösa börja folk erkänna nu… men att ID7 också är kass kommer nog inte erkännas förrän nästa generation finns.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 905 inlägg
Du har ju ändå kört elbil, så du borde veta bättre att tramsa runt såhär. Att inte @returen kan bete sig i en tråd där han bara är med i för att ösa ovett är en sak, men du har ju i alla fall haft ett intresse.P PHPersson skrev:
Så varför skriver du sådant som du vet inte är sant eller allra minst extrema outliers?
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 358 inlägg
Låter nästan som att Kenta är tillbaka i ny tappning.