357 594 läst ·
6 063 svar
358k läst
6,1k svar
Vilken elbil skall man satsa på 2025?
Saab hade det på mitten av 80-talet som standard i 9000. Vet inte hur det var med andra fabrikat på den tiden?D djac skrev:
Det man reagerar på är att det ser ut som dessa unga är väldigt ovana av att framföra bil i synnerhet på landsväguseless skrev:
Vad beror det på då? För några år sedan började jag notera att fler och fler körde långsamt på motorvägen där jag pendlar. Tidigare fanns det också en del "gubbar i keps" som sölade, men nu var det även yngre män som brukar tillhöra fortkörarkategorin. Efter att ha studerat fenomenet ett tag kom jag fram till att de allra flesta bilar som körde långsamt var elektriska.
det ser man inte minst på sättet de sitter och håller i ratten, påminner om 87,5 åriga gubbar förr i tiden.
troligtvis har de inte erhållit någon färdighetsträning från innerstan där de åker spark dagligdax
Allvetare
· Västra götaland
· 10 409 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 409 inlägg
Tjänstebilsförare är beroende av körkortet...useless skrev:
Vad beror det på då? För några år sedan började jag notera att fler och fler körde långsamt på motorvägen där jag pendlar. Tidigare fanns det också en del "gubbar i keps" som sölade, men nu var det även yngre män som brukar tillhöra fortkörarkategorin. Efter att ha studerat fenomenet ett tag kom jag fram till att de allra flesta bilar som körde långsamt var elektriska.
Blir omkörd på vägar med 70 - 80 km/h och vilka är det som kör om i minst 90 till 100 km/h. 90 % är elbilar. Och vad sitter i dessa. Kostymnissar som har till egenhet att visa upp sin status för grannarna där dom bor.
""" Jag har råd att köpa elbil "" Mest är det på dom s.k. gräddhyllorna med stora dyra hus och som ska ha det dyraste invändigt för att inponera på grannar och vänkrets.
Men bryr mig inte, var och en får köra som dom vill, samt ha något att visa upp, som sin status.
""" Jag har råd att köpa elbil "" Mest är det på dom s.k. gräddhyllorna med stora dyra hus och som ska ha det dyraste invändigt för att inponera på grannar och vänkrets.
Men bryr mig inte, var och en får köra som dom vill, samt ha något att visa upp, som sin status.
Men jag e inte bitter...J jonaserik skrev:Blir omkörd på vägar med 70 - 80 km/h och vilka är det som kör om i minst 90 till 100 km/h. 90 % är elbilar. Och vad sitter i dessa. Kostymnissar som har till egenhet att visa upp sin status för grannarna där dom bor.
Det är ju för att de har accelerationen och enkelt kan köra om, en blinkning så är det klart 😉J jonaserik skrev:Blir omkörd på vägar med 70 - 80 km/h och vilka är det som kör om i minst 90 till 100 km/h. 90 % är elbilar. Och vad sitter i dessa. Kostymnissar som har till egenhet att visa upp sin status för grannarna där dom bor.