D
J Jansson69 skrev:
Ja, den stora skillnaden är att i vanliga bilar så finns handtag på insidan och dessa har en smart funktion som gör att man inte behöver låsa upp ifall man öppnar inifrån utan det sköt av sig själv..
Det finns på dessa bilar också, problemet är väl att den i baksätet är för otillgänglig

D djac skrev:
Du menar klockan, telefonen
Njae, jag tror nog en rätt stor majoritet av Sveriges bilar fortfarande låses upp med något nyckelliknande och inte med en klocka eller telefon. 😉

• Gilla
Jansson69 och 1 till
  • Laddar…
J
D djac skrev:
Det finns på dessa bilar också, problemet är väl att den i baksätet är för otillgänglig
Problemet är någ snart ur världen då Kina har förbjudit infällda handtag från 2027 och i USA pågår utredningar..

D
J Jansson69 skrev:
Problemet är någ snart ur världen då Kina har förbjudit infällda handtag från 2027 och i USA pågår utredningar..
Kanske, eller inte, det är ju att de är elektriska, inte mekaniska, som betyder något, det kan stå ut en pinne men den är elektrisk.

I USA är det numera livsfarligt att vaccinera sig.. och bibeln har alla svar, de får leta ordentligt.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
J
D djac skrev:
Kanske, eller inte, det är ju att de är elektriska, inte mekaniska, som betyder något, det kan stå ut en pinne men den är elektrisk.

I USA är det numera livsfarligt att vaccinera sig.. och bibeln har alla svar, de får leta ordentligt.
Som vanligt så spårar du ur😢

Nu tycks Tesla var under utredning så vi får se vart det leder!
J Jansson69 skrev:
Drygt 170.000 exemplar av Model Y årsmodell 2021 som sålts på den amerikanska marknaden uppges kunna få problem med att öppna dörrarna vid en olycka då den elektriska mekanismen för det skadas. Tesla har en mekanisk funktion för att kunna öppna dörrarna, men den anses av myndigheten vara svår att hitta i en nödsituation.”

• Haha
djac
  • Laddar…
D
J Jansson69 skrev:
Som vanligt så spårar du ur😢

Nu tycks Tesla var under utredning så vi får se vart det leder!
Jag gissar att det inte leder någonstans, såg nya bilder på Musk och Trump idag, detta kom väl när de var ovänner och lär försvinna när de blir kompisar igen :)

J
D djac skrev:
Jag gissar att det inte leder någonstans, såg nya bilder på Musk och Trump idag, detta kom väl när de var ovänner och lär försvinna när de blir kompisar igen :)
Återigen så pratar du om något helt annat för att föra diskussionen ifrån Teslas svagheter😢

Kan upplysa dig om att Trump inte sitter på livstid på posten😉
Förvånar mig inte att Musk gör allt för att undkomma sina fel!

J Jansson69 skrev:
Kan upplysa dig om att Trump inte sitter på livstid på posten
Det vet vi inte än. 😉

• Gilla
Krille4 och 3 till
  • Laddar…
J
Alfredo Alfredo skrev:
Det vet vi inte än. 😉
Jodå om han inte dör under nuvarande period, så är det inte möjligt att enligt nuvarande lag att sitta mer än två mandatperioder..

• Haha
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
Satsuki
J Jansson69 skrev:
Återigen så pratar du om något helt annat för att föra diskussionen ifrån Teslas svagheter😢

Och du verkar fullkomligt rabiat i att påtala alla fel och brister som finns hos Tesla så det är tur att ni båda skriver i samma tråd…

• Haha
djac
  • Laddar…
J
Satsuki Satsuki skrev:
Och du verkar fullkomligt rabiat i att påtala alla fel och brister som finns hos Tesla så det är tur att ni båda skriver i samma tråd…
Är du kränkt fortfarande 😉🙄

D
J Jansson69 skrev:

Verkligen inte, jag har inga såna ambitioner, fråga mig gärna om Teslabrister, det vet jag nog mer om än de som inte har en, däremot så vet jag inte lika mycket om bilar som jag inte äger och kör regelbundet.

Det ser jag att jag har gemensamt med flera här.

J
D djac skrev:
Verkligen inte, jag har inga såna ambitioner,
Ok men varför tar du upp nedanstående i en biltråd🙄
D djac skrev:

D
J Jansson69 skrev:
Ok men varför tar du upp nedanstående i en biltråd🙄
Du verkade ta en undersökning i USA på allvar, det bör man se i sitt rätta sammanhang. Du vet att Trumps ovänner förföljs och att hans vänner kan göra precis vad de vill?

• Gilla
tveksamt och 2 till
  • Laddar…
J
D djac skrev:
Du verkade ta en undersökning i USA på allvar, det bör man se i sitt rätta sammanhang. Du vet att Trumps ovänner förföljs och att hans vänner kan göra precis vad de vill?
Vet du vad du kan starta en tråd om Trump då du verkar så förtjust i att diskutera om honom..
Att vi kan diskutera Musk till viss del är ju för att han är VD för Tesla!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.