391 382 läst ·
6 590 svar
391k läst
6,6k svar
Vilken elbil skall man satsa på 2025?
Det finns på dessa bilar också, problemet är väl att den i baksätet är för otillgängligJ Jansson69 skrev:
Kanske, eller inte, det är ju att de är elektriska, inte mekaniska, som betyder något, det kan stå ut en pinne men den är elektrisk.J Jansson69 skrev:
I USA är det numera livsfarligt att vaccinera sig.. och bibeln har alla svar, de får leta ordentligt.
Som vanligt så spårar du ur😢D djac skrev:
Nu tycks Tesla var under utredning så vi får se vart det leder!
J Jansson69 skrev:Drygt 170.000 exemplar av Model Y årsmodell 2021 som sålts på den amerikanska marknaden uppges kunna få problem med att öppna dörrarna vid en olycka då den elektriska mekanismen för det skadas. Tesla har en mekanisk funktion för att kunna öppna dörrarna, men den anses av myndigheten vara svår att hitta i en nödsituation.”
Återigen så pratar du om något helt annat för att föra diskussionen ifrån Teslas svagheter😢D djac skrev:
Kan upplysa dig om att Trump inte sitter på livstid på posten😉
Förvånar mig inte att Musk gör allt för att undkomma sina fel!
Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 3 271 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 3 271 inlägg
Och du verkar fullkomligt rabiat i att påtala alla fel och brister som finns hos Tesla så det är tur att ni båda skriver i samma tråd…J Jansson69 skrev:
Verkligen inte, jag har inga såna ambitioner, fråga mig gärna om Teslabrister, det vet jag nog mer om än de som inte har en, däremot så vet jag inte lika mycket om bilar som jag inte äger och kör regelbundet.J Jansson69 skrev:
Det ser jag att jag har gemensamt med flera här.
Vet du vad du kan starta en tråd om Trump då du verkar så förtjust i att diskutera om honom..D djac skrev:
Att vi kan diskutera Musk till viss del är ju för att han är VD för Tesla!