391 422 läst ·
6 590 svar
391k läst
6,6k svar
Vilken elbil skall man satsa på 2025?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 740 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 740 inlägg
Varför i herrans namn skulle någon behöva "rättfärdiga" sitt bilval? Nu hänger jag verkligen inte med. Man väljer väl den bil som man bedömer totalt sett är "lönsammast", eller kanske snarare minst kostsam, när man så gott man kan räknat in allt som påverkar? Om det är en elbil eller ICE-bil är väl inte mer relevant än alla andra faktorer som spelar in?13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 740 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 740 inlägg
Min upplevelse är att det låter som att PHP försöker rättfärdiga sitt val med en massa olika påhittade användarfall.Alfredo skrev:
Varför i herrans namn skulle någon behöva "rättfärdiga" sitt bilval? Nu hänger jag verkligen inte med. Man väljer väl den bil som man bedömer totalt sett är "lönsammast", eller kanske snarare minst kostsam, när man så gott man kan räknat in allt som påverkar? Om det är en elbil eller ICE-bil är väl inte mer relevant än alla andra faktorer som spelar in?
Det var inte min avsikt att mena på att PHP faktiskt behöver rättfärdiga sitt val.
Fick tips här på byggahus om laddkabel typ spiral / gammal telefonsladd när jag var ny med elbil (eller om det redan var med laddhybrid kanske).P PHPersson skrev:
Den blir ju fortfarande blöt om det regnar men man slipper att den ligger i slasken på backen, samt snabbt få ner i ett sidofack i bagaget. Mycket nöjd med min ivf. Någon gång händer det att man backar in till en laddare och laddaren finns på fel sida så man får dra laddkabeln över bakrutan men det borde inte repa mer än bakrutetorkaren redan eventuellt gör.
De fanns på de tidiga Garo stolparna, de var kanon. Antar att de gick sönder eftersom de försvann. Men vad köpte du för kabel så skall jag köpa en likadan.engs skrev:
Fick tips här på byggahus om laddkabel typ spiral / gammal telefonsladd när jag var ny med elbil (eller om det redan var med laddhybrid kanske).
Den blir ju fortfarande blöt om det regnar men man slipper att den ligger i slasken på backen, samt snabbt få ner i ett sidofack i bagaget. Mycket nöjd med min ivf. Någon gång händer det att man backar in till en laddare och laddaren finns på fel sida så man får dra laddkabeln över bakrutan men det borde inte repa mer än bakrutetorkaren redan eventuellt gör.