D djac skrev:
Jag tycker silver är trevligt
J Jansson69 skrev:
Nehe du svart ska det vara
13th Marine 13th Marine skrev:
Gult!
egentligen vill jag ha en orange bil, eller kanske skrikgrön
J Jansson69 skrev:
Därför talar jag om det för dig SVART!
En ny standardnivå avseende inläggskvalitet har härmed nåtts! 😂

• Gilla
  • Älska
  • Haha
HenrikHuslöse och 3 till
  • Laddar…
J
Alfredo Alfredo skrev:
En ny standardnivå avseende inläggskvalitet har härmed nåtts! 😂
Säg som det är att DU bara är avundsjuk att du inte lyckades va med😉

• Gilla
  • Haha
djac och 1 till
  • Laddar…
Ni har fel allihopa.

Den finaste färgen är neonbrun.

• Haha
  • Ledsen
  • Gilla
HenrikHuslöse och 5 till
  • Laddar…
Gud vad ni är tråkiga!

Färgglad bil med konstnärlig graffiti och mönster, inklusive ansikten och geometriska former, på karossen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

D
tveksamt tveksamt skrev:
Det där kan du väl ändå inte tro på själv. Hur lång tid lägger du på att koppla i/ur bilen varje gång du parkerar den? Det är nog inte lång tid, men det är tid som du lägger på den för att ladda den som du inte gör med en fossilbil.
Ja men det är väl korrekt, det är >0 men nu blir det klurigt eftersom oftast är det huvudsakliga skälet för mig att plugga in är att jag vill ha nätstödsersättning, då får man splitta de tre sekunderna, hur gör man det med precision, ja klurigt värre.

J
Alfredo Alfredo skrev:
Gud vad ni är tråkiga!

[bild]
Se där ja nu fick du va med😂 ska vi tagga dig i alla diskussioner i frasmtiden?

J
Lite fakta om färgval på bil:

Den bilfärg som flest har svårt med är rosa (28 %), följt av orange (12 %), gul (9 %) samt röd, lila och brun, vardera med 7 procent. Klart mest populär är svart med 16 procent. Svart är för övrigt favoriten både bland män (18 %) och kvinnor (13 %). Andra eftersökta bilfärger är mörkgrå (10 %) samt silver, blå och vit, vardera med 9 procent.

https://www.tidningenproffs.se/nyhet/2019/09/fargerna-som-sanker-vardet-pa-din-bil/

• Haha
djac
  • Laddar…
Svart och vit samt gråskalan däremellan är ju hur tråkigt som helst...

• Gilla
  • Haha
Isakare och 2 till
  • Laddar…
Svart och vit samt gråskalan däremellan är ju hur tråkigt som helst...
Och nio av tio bilar har den färgen. Jag har absolut ingen statistik så fråga inte om källor utan det är bara den känsla jag har.

J
Gult är fortfarande fult🙄😁

Alfredo Alfredo skrev:
Och nio av tio bilar har den färgen. Jag har absolut ingen statistik så fråga inte om källor utan det är bara den känsla jag har.
Det ändrar inte att jag tycker det är tråkiga färger 😉

K
För att återgå till ämnet så känns det som att BMW börjar ha intressanta alternativ. i5 börjar kommer nedåt i pris med helt ok räckvidd och bra utrymmen. Nya iX3 verkar lovande även om den är lite högt prissatt i relation till storleken, men kommer kanske till ett mer attraktivt pris som "tjänstebilserbjudande".

Tror det är många som kan tänka sig att köpa en BMW istället för en Tesla även till lite högre pris. Speciellt om det gäller tjänstebil.

/Krille

• Gilla
djac och 1 till
  • Laddar…
D
K Krille4 skrev:
För att återgå till ämnet så känns det som att BMW börjar ha intressanta alternativ. i5 börjar kommer nedåt i pris med helt ok räckvidd och bra utrymmen. Nya iX3 verkar lovande även om den är lite högt prissatt i relation till storleken, men kommer kanske till ett mer attraktivt pris som "tjänstebilserbjudande".

Tror det är många som kan tänka sig att köpa en BMW istället för en Tesla även till lite högre pris. Speciellt om det gäller tjänstebil.

/Krille
Annars skulle jag slå ett slag för begagnat, ska man ändå lägga de pengarna så börjar man närma sig en beg Taycan, EQS, EQE definitivt.

• Gilla
Krille4
  • Laddar…
Det ändrar inte att jag tycker det är tråkiga färger 😉
Absolut, jag håller med. Lite av tråkigheten beror kanske på att de är så vanliga.

Alfredo Alfredo skrev:
Absolut, jag håller med. Lite av tråkigheten beror kanske på att de är så vanliga
För egen del tycker jag nog mest bara de ser tråkiga ut.

Fördelen med gul bil är om inte annat att den är enklare att hitta på parkeringen, och att man får se folk slå varandra på axlarna 😉

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.