BirgitS
I Installation skrev:
Det finns väl inget krav på 2 utrymningsvägar i ett sovrum?
Jag skrev "bör". Det handlar ju trots allt om sin egen eller andras säkerhet.
 
I Installation skrev:
Tar du bara hyffsat ren uteluft så är det inga problem. Allt beror på vart du tar in luften och hur överluftsflödet ser ut därifrån till utrymmet du vill ventilera.
BirgitS BirgitS skrev:
Jag skrev "bör". Det handlar ju trots allt om sin egen eller andras säkerhet.
Fast nu ska det inte bli ett sovrum. Bara ett ok ventilerat utrymme/rum :)
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
BirgitS
T Tommy_78 skrev:
Fast nu ska det inte bli ett sovrum. Bara ett ok ventilerat utrymme/rum :)
Ja,, nu vet vi det men inte i tisdags fm.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.