S Saelen skrev:
lugn bara, kommer säkert inlägg i tråden som kommer att peka på det, att det är regeringens fel, norrskenet, fan, och hans moster..
ja annars är det inte BH forum

returen returen skrev:
Där tror jag att du har lite fel...
Med vad?

Intet Intet skrev:
Med vad?
jag är helt övertygade att vedeldare brukar trumps namn under tändning och dragväxling

• Haha
Intet
  • Laddar…
returen returen skrev:
jag är helt övertygade att vedeldare brukar trumps namn under tändning och dragväxling
Inte Maggan då?😂

• Haha
Intet och 1 till
  • Laddar…
J
S Stefan.o skrev:
Inte Maggan då?😂
Hon kommer senare på kvällen vid läggdags😉

• Haha
Intet
  • Laddar…
S Stefan.o skrev:
Inte Maggan då?😂
jojo absolut men hon är inte valbar

• Gilla
Intet
  • Laddar…
returen returen skrev:
jojo absolut men hon är inte valbar
Äsch då

• Gilla
returen
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Samma då som nu. Trumps påstådda stormningsuppmaning av Kapitolium, är ett bra exempel där ett fantasifullt hopklipp/skröna/sägen blev en "sanning" många gick på.
"Två och en halv kilometer bort avslutar Donald Trump sitt tal till massorna. Han kommer med en uppmaning till de tusentals supportrar som rest hit idag. "Vi måste kämpa", säger han. "Vi måste kämpa utav bara helvete. Om ni inte kämpar utav bara helvete, så kommer ni inte ha ett land längre".

Texten är hämtad från boken "Stormningen, våldet, lögnerna och åren som förändrade USA." författare Cecilia Khaviar som befann sig i publiken när orden yttrades.

https://www.bokus.com/bok/9789113125435/stormningen-valdet-lognerna-och-aren-som-forandrade-usa/

Jag ber om ursäkt för att inlägget avviker från ämnet men Intets lögner och påhittade slutsatser får annars stå oemotsagda.

• Gilla
  • Älska
skogaliten och 4 till
  • Laddar…
Intet ljuger som han får betalt för.

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
A Abies koreana skrev:
"Två och en halv kilometer bort avslutar Donald Trump sitt tal till massorna. Han kommer med en uppmaning till de tusentals supportrar som rest hit idag. "Vi måste kämpa", säger han. "Vi måste kämpa utav bara helvete. Om ni inte kämpar utav bara helvete, så kommer ni inte ha ett land längre".

Texten är hämtad från boken "Stormningen, våldet, lögnerna och åren som förändrade USA." författare Cecilia Khaviar som befann sig i publiken när orden yttrades.

[länk]

Jag ber om ursäkt för att inlägget avviker från ämnet men Intets lögner och påhittade slutsatser får annars stå oemotsagda.
Vi får se var resultatet blir efter Trumps stämning mot BBC efter deras fulklippning av hans tal. Hans yrkande var på tio miljarder dollar men det ska bli intressant att se hur det slutar.

• Gilla
Jansson69
  • Laddar…
A Abies koreana skrev:
Och?
Kära nån.
Du har helt enkelt fel.
Åter till vedeldningens faror och alls döda.

• Gilla
Jansson69
  • Laddar…
J
Ser fortfarande ingett som styrker att @Intet ljuger i ovanstående text..

• Haha
kashieda
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Intet ljuger som han får betalt för.
han?

B Bitterhetsakademin skrev:
Vi får se var resultatet blir efter Trumps stämning mot BBC efter deras fulklippning av hans tal. Hans yrkande var på tio miljarder dollar men det ska bli intressant att se hur det slutar.
Du börjar låta som en modern Sancho Panza som ständigt kommer till sin riddares hjälp när klavertrampen radas på hög.

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Kan du inte äta bröd. Ät kakor.
Jag skulle leta upp illbattingen som startade detta sidoskutt .Från vedeldningens faror till Trumps avsiktligt felciterade tal via Marie Antoanette!
För att ge honom en lavett. Och så såg jag att det var jag själv 😁.

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.