22 183 läst ·
68 svar
22k läst
68 svar
Vedklyv eller inte?
Mm jag vet men en ombyggd hydraulklyv är nog lika farlig, sen tror jag att det är farligare och köra 30cm ved då man kommer så nära skruvenm nu när jag klöv 120cm bitar så var jag ju 1 meter ifån den. Nu har jag ju en panna för 75cm ved så nästa år kommer jag lite närmare skruven så jag får känna lite på det, kanske skaffar en hydraulklyv för 70cm nu när det går och få tag i tilll hyffsat vettiga pengar.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
