9 412 läst ·
50 svar
9k läst
50 svar
Vattenskada 5v gammalt badrum
Hej, det ser spräckt ut, och med den lilla erfarenhet jag har av att arbetat med vattenskador åt Länsförsäkringar, så tror jag att det någon gång i tiden blivit en repa av en kniv, sedan med ålder så härdar rören och är väldigt känsliga vid minsta rörelse. Så skadan är nog gammal, men har ej börjat att läcka förrän rörmokaren installerade handdukstorken, så ansvaret ligger nog många år tillbaka i tiden!
matsgran skrev:Hej, det ser spräckt ut, och med den lilla erfarenhet jag har av att arbetat med vattenskador åt Länsförsäkringar, så tror jag att det någon gång i tiden blivit en repa av en kniv, sedan med ålder så härdar rören och är väldigt känsliga vid minsta rörelse. Så skadan är nog gammal, men har ej börjat att läcka förrän rörmokaren installerade handdukstorken, så ansvaret ligger nog många år tillbaka i tiden!
Har jag också dragit en tanke i att det har hänt. För huset är byggt 83 och det är första gången det är bytt matta. var ju isåfall synd att det inte gick sönder då elementet avlägsnades
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden