BirgitS BirgitS skrev:
Bänkskivan måste i ditt fall på ett eller annat sätt sitta fast i väggen, du kommer alltså inte ifrån att skruva i väggen.
Anledningen är t.ex. att det inte ska kunna välta och slita loss vattenrören så att det sprutar vatten.
Det har jag hajat. De ben jag hat köpt via ikea dka förankrad I väggen, de fixar jag. Men jag är inste så duktig att jag kan höngabupp bänkskivan på väggen utan benstomme.

Du får väl ställa benen på en sockel som är 10 cm hög, men öppen i framkant för din tvättmaskin.
Behöver du benen, så måste du ju höja dem på något vis. Det krävs nog inte en snickare för det, men en liten såg samt en enkel skruvdragare/borrmaskin kan vara bra att ha

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Spikbjörn Spikbjörn skrev:
Du får väl ställa benen på en sockel som är 10 cm hög, men öppen i framkant för din tvättmaskin.
Behöver du benen, så måste du ju höja dem på något vis. Det krävs nog inte en snickare för det, men en liten såg samt en enkel skruvdragare/borrmaskin kan vara bra att ha
Ja men det har jag och det kan jag. Men tidigare skrivare men nog att jag skulle inte ha ben utan sätta akivan upp på väggen de fixar jag inte själv.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.