Det är ingen golvbrun. Det är ett vattenlås. Jag ska ha vaska ovanpå tvättmaskinen. Och vattenlåset och diskmaskinen kommer att nuddas. Finns det npgot any göra. Eller lägga i mellaBirgitS skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 999 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 999 inlägg
Det är alltså utloppet från ett handfat som du visar bild på?
Jag förstår inte riktigt hur en tvättmaskin kan slå i något där det går ut ett rör undertill.
Du kan väl lägga vad som helst emellan, jag förstår nog inte problemet. En liten frottéhandduk t.ex.
Men bäst är väl att se till att de inte slår i varandra, t.ex. genom att höja tvättstället 1 cm.
Jag förstår inte riktigt hur en tvättmaskin kan slå i något där det går ut ett rör undertill.
Du kan väl lägga vad som helst emellan, jag förstår nog inte problemet. En liten frottéhandduk t.ex.
Men bäst är väl att se till att de inte slår i varandra, t.ex. genom att höja tvättstället 1 cm.
Jag ska ha en tvättmaskin under vasken Jag har typ bara 5cm luft mellan tvättmaskinen och vattenlåset. Vatten låset går ner lite längre.BirgitS skrev:
Det är alltså utloppet från ett handfat som du visar bild på?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 999 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 999 inlägg
Om inte både vattenlåset och tvättmaskinen går att få på plats, blir det ju ändå svårare att få in något emellan. Då måste ju antingen vattenlåset/handfatet upp eller tvättmaskinen ner. Eftersom det inte går att sänka tvättmaskinen återstår att höja handfatet.
Absolut. Men alla ben som jag har kollat upp så finns det inget högre. Men vet du om det finns säkrare vattenlås. Som inte är så tjockBirgitS skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 999 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 999 inlägg
Ben?
Hur ser ditt handfat ut egentligen?
Det här är ett mycket litet vattenlås: https://www.bauhaus.se/utloppssats-purus-pum-kommodvattenlas-flexibel
Hur ser ditt handfat ut egentligen?
Det här är ett mycket litet vattenlås: https://www.bauhaus.se/utloppssats-purus-pum-kommodvattenlas-flexibel