13 375 läst ·
64 svar
13k läst
64 svar
Vattenfelsbrytare - LK CubicSecure
tack för bra svar. man kan se hur många kubik man har förbrukat under en månad i appen även historiskt?G Gurrakrog skrev:Så har jag tolkat det. Jag kan stänga av vattnet och kvittera larm på exempelvis jobbet eller på resande fot.
Måste dock ha el för att fungera o wifitäckning på enheten för att avläsa.
Min partner är inbjuden i appen o kan kvittera larm, stänga av vattnet o se flödeshistorik precis som jag jag (ägaren).
Jag betalade 7200kr för cubicsecure inklusive installation efter rot ni i mars iår.
La till 3st cubikdetektorer á 468kr/st efter att använt Bauhaus prigaranti.
Blev billigare än grannens vattenläcka åtminstone o ger viss trygghet. Men visst den är ytterligare ett moment när vi ska vattna eller bada, då stänger vi av övervakningen i x antal minuter, så går egentligen smidigt![]()
Ja, kan se per år, månad, vecka, dag och timme.
Exempel
Det störiga är att stänger man ner appen (inte bara har den i bakgrunden, utan stänger den), blir man ibland utloggad... oklart om jag får larm då, inte testat
Exempel
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det störiga är att stänger man ner appen (inte bara har den i bakgrunden, utan stänger den), blir man ibland utloggad... oklart om jag får larm då, inte testat
Tackar för bilden.G Gurrakrog skrev:
Ja jag har förstådd den är lite ostabil. Men verkar ju vara en av de mer lovande på marknaden
Gissar att all data laddas upp i quadify, sedan kan man se datan i LK app. Så ja inte realtid.OXYD skrev:
Marknaden är lite tråkig på godkända vattenfelbrytare. De är dyra och verkar ha varierande problem.
Men en fråga till er.
1/ Antar all data laddas upp till LKs egna servrar dvs man kollar inte i realtid mot enheten, så man behöver inte vara inom samma wifi för at nå enheten?
2/Kan man dela konto med någn annan så de kan kvittera larm och se flödeshistorik?
Man borde kunna dela appen med flera, så någon annan kan sköta den.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden