Paul-Staffanstorp
zsimpey skrev:
hur skiljer sig dom nuvarande svenska mot dom nuvarande norska menar ni? i relevans av vad som diskuterats här? inte gipsen då ;)
Totalt ointressant kan jag ju tycka när vi befinner oss i Sverige på ett svenskt forum och diskuterar svenska regler och tillvägagångssätt... :S

Det som det handlade om var från när vi i Sverige fick zonindelning i branschreglerna och det var det som jag svarade på...
Inte när det kom med i de norska branschreglerna som du skrev. :rolleyes:

Tror inte många här inne kan skillnaderna på olika länders regler och vad är meningen med detta onödiga vetandet kan man ju i så fall undra... ;)
 
Redigerat:
sant sant!
 
Paul-Staffanstorp
fashionman62 skrev:
här är en länk. kolla och läs...[länk]
Läs vad ?

Det jag citerade tidigare eller ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.