6 020 läst ·
33 svar
6k läst
33 svar
Våtrum till hälften?
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Totalt ointressant kan jag ju tycka när vi befinner oss i Sverige på ett svenskt forum och diskuterar svenska regler och tillvägagångssätt... :Szsimpey skrev:
Det som det handlade om var från när vi i Sverige fick zonindelning i branschreglerna och det var det som jag svarade på...
Inte när det kom med i de norska branschreglerna som du skrev.
Tror inte många här inne kan skillnaderna på olika länders regler och vad är meningen med detta onödiga vetandet kan man ju i så fall undra...
Redigerat:
här är en länk. kolla och läs...http://www.bkr.se/upload/branschregler/Branschregler_web_2010.pdf
Klicka här för att svara