Farstatjej90
DE73 DE73 skrev:
Fast hon har varit medlem i fyra Är.
Va inte naiv đŸ€”

• Haha
  • Gilla
Peter787 och 1 till
  • Laddar…
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Va inte naiv đŸ€”
SĂ„ du menar att hon pĂ„ nĂ„got sĂ€tt manipulerat/hackat ”bygga hus” och inte varit medlem i fyra Ă„r som det stĂ„r i profilen?

Farstatjej90
DE73 DE73 skrev:
SĂ„ du menar att hon pĂ„ nĂ„got sĂ€tt manipulerat/hackat ”bygga hus” och inte varit medlem i fyra Ă„r som det stĂ„r i profilen?
Nej det tror jag inte.
Det kan vara sÄ att hon lÀst hÀr pÄ forumet i fyra Är och aldrig kÀnt ett behov av att behöva skriva nÄgot förrÀn hon ville berömma det hÀr företaget som andra Àr sÄ besvikna pÄ.
Det Àr lite konstigt, men det kan vara sÄ.

Nej det tror jag inte.
Det kan vara sÄ att hon lÀst hÀr pÄ forumet i fyra Är och aldrig kÀnt ett behov av att behöva skriva nÄgot förrÀn hon ville berömma det hÀr företaget som andra Àr sÄ besvikna pÄ.
SÄ pÄ vilket sÀtt Àr jag naiv nÀr jag pÄpekade att du har fel?

Farstatjej90
DE73 DE73 skrev:
SÄ pÄ vilket sÀtt Àr jag naiv nÀr jag pÄpekade att du har fel?
Är du pĂ„ krigsstigen? Hoppas det löser sig, vad det nu Ă€r.đŸ€”

Är du pĂ„ krigsstigen? Hoppas det löser sig, vad det nu Ă€r.đŸ€”
Varför inte bara vara tyst nÀr du har fel? Det Àr igen konstigt att ha fel och man behöver inte försöka slingra sig. Du var för snabb och svara och observerade inte att personen inte var nyregistrerad utan medlem i fyra Är.

Hur ska du ha det? Är det ett nyskapat konto eller inte? För du skrev nĂ€mligen följande tidigare:
Vi förstÄr att du mÄste vara vÀldigt nöjd som besvÀrade dig att göra ett nytt konto för att dela med dig av detta.
Kontor Àr drygt fyra Är gammalt,
AnvÀndarprofil pÄ forum med anvÀndarnamnet Friiiidaj, medlem i 4 Är, sista aktivitet för 2 timmar sedan, med 12 poÀng och 1 inlÀgg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Farstatjej90
Det spelar ingen roll för vad jag menade om det Àr nytt eller om anvÀndaren inte skrivit nÄgot pÄ fyra Är och sen tycker detta Àr tillfÀllet dÄ det plötsligt Àr viktigt, poÀngen Àr densamma.
Vissa lÄtsas inte förstÄ, andra lÄtsas inte. Jag vÀcker alltid mycket engagemang bÄde bland fans och hatare och sÄ har det alltid varit...

• Haha
DE73
  • Laddar…
H hempularen skrev:
En kollega höll en Microsoft uppringare sysselsatt i ca 20 minuter. Han ”lyckades” aldrig komma in pĂ„ sidan som uppringaren lockade med. Efter 20 minuter undrade han försynt om svĂ„righeten berodde pĂ„ att han körde Linux.
UngefÀr sÄhÀr?

SjÀlv ber jag min nyfunna vÀn vÀnta lite. Sedan gÄr jag och pillar med annat.

Klicka hÀr för att svara
Produkter som diskuteras i trÄden
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.