28 660 läst ·
93 svar
29k läst
93 svar
Varför och hur vattenläcka? Snälla hjälp mig förstååå!!!
Nu har jag läst igenom mitt eget inlägg 4 gånger, men lyckas fortfarande inte se något som kan tolkas som en "utskällning". Sen är det naturligtvis tråkigt att du känner så. Jag är ledsen, för det var verkligen inte heller min mening.Anna_H skrev:
Sen har jag även läst igenom ditt inlägg igen. Men inte heller där finner jag något som ändrar min uppfattning.
Så du anser att dörren är korrekt monterad? Grattis, det är du rätt ensam om 😂A AG A skrev:Nu har jag läst igenom mitt eget inlägg 4 gånger, men lyckas fortfarande inte se något som kan tolkas som en "utskällning". Sen är det naturligtvis tråkigt att du känner så. Jag är ledsen, för det var verkligen inte heller min mening.
Sen har jag även läst igenom ditt inlägg igen. Men inte heller där finner jag något som ändrar min uppfattning.
Hur läser du egentligen? Nyss anklagade du mig för att ha skällt ut dig. När jag förklarar mig och även ber om ursäkt, om du missuppfattat mig, så tvärvänder du. Då har du istället fått för dig, att jag som ensam, anser att dörren är korrekt monterad. Nej, jag säger att monteringen inte kan vara orsaken till läckaget. Det är en jäkla skillnad. Jag säger alltså INTE att dörren är rätt monterad.Anna_H skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden