Anna_H Anna_H skrev:
Synd att du inte läste HELA mitt svar innan du skällde ut mig.
Backa, och be sedan om ursäkt.
Tack på förhand.
Nu har jag läst igenom mitt eget inlägg 4 gånger, men lyckas fortfarande inte se något som kan tolkas som en "utskällning". Sen är det naturligtvis tråkigt att du känner så. Jag är ledsen, för det var verkligen inte heller min mening.
Sen har jag även läst igenom ditt inlägg igen. Men inte heller där finner jag något som ändrar min uppfattning.

A AG A skrev:
Nu har jag läst igenom mitt eget inlägg 4 gånger, men lyckas fortfarande inte se något som kan tolkas som en "utskällning". Sen är det naturligtvis tråkigt att du känner så. Jag är ledsen, för det var verkligen inte heller min mening.
Sen har jag även läst igenom ditt inlägg igen. Men inte heller där finner jag något som ändrar min uppfattning.
Så du anser att dörren är korrekt monterad? Grattis, det är du rätt ensam om 😂

Nissens
Anna_H Anna_H skrev:
Vad som helst som tätar hyfsat någon vecka tills man fått tag på någon som kan göra om och göra rätt.
Så är det naturligtvis inte. Bättre att använda en fogmassa som är bra än en som är dålig. Arbetsinsatsen är ju densamma och den bättre fogmassan är lätt att få tag i.

Anna_H Anna_H skrev:
Så du anser att dörren är korrekt monterad? Grattis, det är du rätt ensam om 😂
Hur läser du egentligen? Nyss anklagade du mig för att ha skällt ut dig. När jag förklarar mig och även ber om ursäkt, om du missuppfattat mig, så tvärvänder du. Då har du istället fått för dig, att jag som ensam, anser att dörren är korrekt monterad. Nej, jag säger att monteringen inte kan vara orsaken till läckaget. Det är en jäkla skillnad. Jag säger alltså INTE att dörren är rätt monterad.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.