Du kan prova hög belastning i ett annat uttag som är skyddat av JFBn. Kolla först att det verkligen är så, kanske är enbart badrummet skyddat hos dig? Det räcker att prova i några sekunder så det gör ingenting som summan blir över 3 kW. Efter det tycker jag vi kan vara tillräckligt säkra på var felet ligger.
 
J J0n4s skrev:
Detta är maskinen i fråga:
[länk]
Ok. Den har ingen värmepump inbyggd, utan torktumlaren har ett simpelt elektriskt värmeelement som värmer luften.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.