TRJBerg TRJBerg skrev:
Varför inte starta ett nytt program i stället för att ändra idén med det gamla?
För att det finns begränsat med resurser och tittare. Ska man starta något nytt måste man avsluta något gammalt.
G Genoveva skrev:
Herregud! Nu tittar vi på veckans avsnitt. Huset är oerhört vackert - på utsidan. Men inne! Det är ju helt förstört och tillråga på allt så visar paret hur ett av skåpluckorna i det moderna, vita köket är lite skadat. Trodde de skämtade! En byggnadsantikvarie ska hjälpa till att renovera ett modernt kök i ett hem med fifty shades of white!
Ja här måste Erika mått lite dåligt men det var väl det enda som godkändes av SFV.

Vilken slump också att programmet sänds samma vecka som paret släpper en bok och är med överallt i media..
 
G Genoveva skrev:
Herregud! Nu tittar vi på veckans avsnitt. Huset är oerhört vackert - på utsidan. Men inne! Det är ju helt förstört och tillråga på allt så visar paret hur ett av skåpluckorna i det moderna, vita köket är lite skadat. Trodde de skämtade! En byggnadsantikvarie ska hjälpa till att renovera ett modernt kök i ett hem med fifty shades of white!
Ja, de skulle naturligtvis ha återställt det ursprungliga köket från 1780-talet och tvingat ner hyresgästerna i källaren för att laga mat i en tidsenlig eldstad.

Eller göra som de gjorde, snygga till det som gick att snygga till. Budgeten är nog inte alltför stor för den här programserien.

Huset hade i alla fall en intressant historia. Och det är det som är programmets behållning tycker jag, även om jag förstår att byggnadsvårdarna gråter.
 
  • Gilla
Claes Sörmland
  • Laddar…
S sprucetwig skrev:
För att det finns begränsat med resurser och tittare. Ska man starta något nytt måste man avsluta något gammalt.

Ja här måste Erika mått lite dåligt men det var väl det enda som godkändes av SFV.

Vilken slump också att programmet sänds samma vecka som paret släpper en bok och är med överallt i media..
Keiller Keiller skrev:
Ja, de skulle naturligtvis ha återställt det ursprungliga köket från 1780-talet och tvingat ner hyresgästerna i källaren för att laga mat i en tidsenlig eldstad.

Eller göra som de gjorde, snygga till det som gick att snygga till. Budgeten är nog inte alltför stor för den här programserien.

Huset hade i alla fall en intressant historia. Och det är det som är programmets behållning tycker jag, även om jag förstår att byggnadsvårdarna gråter.
Jag bemöter inte ditt raljerande. I övrigt har de ju lyckats tidigare och jag tror inte det saknas fastigheter. Så frågan är varför denna ändring.
 
  • Gilla
VickyC
  • Laddar…
Tja, vad fanns att göra i en hyresrätt förutom att byta de slitna ikealuckorna?
Det enda som såg intressant ut var källaren som vi bara fick se en glimt av.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.