14 859 läst ·
48 svar
15k läst
48 svar
Varför förstöra Det sitter i väggarna?
För att det finns begränsat med resurser och tittare. Ska man starta något nytt måste man avsluta något gammalt.TRJBerg skrev:
Ja här måste Erika mått lite dåligt men det var väl det enda som godkändes av SFV.G Genoveva skrev:Herregud! Nu tittar vi på veckans avsnitt. Huset är oerhört vackert - på utsidan. Men inne! Det är ju helt förstört och tillråga på allt så visar paret hur ett av skåpluckorna i det moderna, vita köket är lite skadat. Trodde de skämtade! En byggnadsantikvarie ska hjälpa till att renovera ett modernt kök i ett hem med fifty shades of white!
Vilken slump också att programmet sänds samma vecka som paret släpper en bok och är med överallt i media..
Ja, de skulle naturligtvis ha återställt det ursprungliga köket från 1780-talet och tvingat ner hyresgästerna i källaren för att laga mat i en tidsenlig eldstad.G Genoveva skrev:Herregud! Nu tittar vi på veckans avsnitt. Huset är oerhört vackert - på utsidan. Men inne! Det är ju helt förstört och tillråga på allt så visar paret hur ett av skåpluckorna i det moderna, vita köket är lite skadat. Trodde de skämtade! En byggnadsantikvarie ska hjälpa till att renovera ett modernt kök i ett hem med fifty shades of white!
Eller göra som de gjorde, snygga till det som gick att snygga till. Budgeten är nog inte alltför stor för den här programserien.
Huset hade i alla fall en intressant historia. Och det är det som är programmets behållning tycker jag, även om jag förstår att byggnadsvårdarna gråter.
S sprucetwig skrev:För att det finns begränsat med resurser och tittare. Ska man starta något nytt måste man avsluta något gammalt.
Ja här måste Erika mått lite dåligt men det var väl det enda som godkändes av SFV.
Vilken slump också att programmet sänds samma vecka som paret släpper en bok och är med överallt i media..
Jag bemöter inte ditt raljerande. I övrigt har de ju lyckats tidigare och jag tror inte det saknas fastigheter. Så frågan är varför denna ändring.Keiller skrev:
Ja, de skulle naturligtvis ha återställt det ursprungliga köket från 1780-talet och tvingat ner hyresgästerna i källaren för att laga mat i en tidsenlig eldstad.
Eller göra som de gjorde, snygga till det som gick att snygga till. Budgeten är nog inte alltför stor för den här programserien.
Huset hade i alla fall en intressant historia. Och det är det som är programmets behållning tycker jag, även om jag förstår att byggnadsvårdarna gråter.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 inlägg
Tja, vad fanns att göra i en hyresrätt förutom att byta de slitna ikealuckorna?
Det enda som såg intressant ut var källaren som vi bara fick se en glimt av.
Det enda som såg intressant ut var källaren som vi bara fick se en glimt av.
Klicka här för att svara