Karl-Ove Qvarfordt Karl-Ove Qvarfordt skrev:
[länk]
TACK! Man kan ju undra varför de som byggde inte gjorde som man ska..?

Frågan är hur man går vidare nu? Den firma som byggde huset finns inte mer, enligt min granne (som har hus av samma byggare) när han försökte få tag i dem.
 
J josefinem skrev:
TACK! Man kan ju undra varför de som byggde inte gjorde som man ska..?

Frågan är hur man går vidare nu? Den firma som byggde huset finns inte mer, enligt min granne (som har hus av samma byggare) när han försökte få tag i dem.
Har ni golvvärme i rummet där fönstret är?
 
Karl-Ove Qvarfordt Karl-Ove Qvarfordt skrev:
Har ni golvvärme i rummet där fönstret är?
Ja. Golvvärme i hela huset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.