TACK! Man kan ju undra varför de som byggde inte gjorde som man ska..?
Frågan är hur man går vidare nu? Den firma som byggde huset finns inte mer, enligt min granne (som har hus av samma byggare) när han försökte få tag i dem.
TACK! Man kan ju undra varför de som byggde inte gjorde som man ska..?
Frågan är hur man går vidare nu? Den firma som byggde huset finns inte mer, enligt min granne (som har hus av samma byggare) när han försökte få tag i dem.