H Helen111 skrev:
Hej!
Nu brinner det bättre igen, kanske var det för mycket kall luft som kom in i kaminen på en gång.
kall luft i pipan är ett stopp det med
 
  • Gilla
Helen111
  • Laddar…
Tomture61
Har en Contura kamin med uteluftanslutning , inbyggt i kaminen finns ett spjäll för förbränningsluften .
Finns sas. ej ngt spjäll i rökkanalen .
Glömmer jag stänga detta efter eldningen är klar så blir kaminen svinkall efter ngt dygn .
 
  • Gilla
Helen111
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.