Hej!
Jag undrar varför det luktar ruttet i vårat sovrum. Det är som en avluftning eller något där. Röret går från köket in i sovrummet och sedan ner i källaren ner i golvet. 1.5 plans villa med källare. Det luktar inget i källaren. Endast där vid avluftningen. Det känns som den inte ska se ut sådär? Och varför går inte avluftningen ut i taket? Jag kan inget om detta och det har luktat 1 vecka. Mest när man spolar i köket. Mvh
Jag undrar varför det luktar ruttet i vårat sovrum. Det är som en avluftning eller något där. Röret går från köket in i sovrummet och sedan ner i källaren ner i golvet. 1.5 plans villa med källare. Det luktar inget i källaren. Endast där vid avluftningen. Det känns som den inte ska se ut sådär? Och varför går inte avluftningen ut i taket? Jag kan inget om detta och det har luktat 1 vecka. Mest när man spolar i köket. Mvh
Ja det är på entreplan. Kanske kan vart så men det finns en toalett på övervåningen redan. Kanske har funnits något annat då förut med. Behöver jag vara orolig? MvhB breakman skrev:
Det finns 2 stora stammar kan man kanske kalla det nere i källaren som går ner i källargolvet. Är det 2 separata då? Jag kan inget. Tack. MvhCentano skrev:
Utgå från att det är samma system. Om jag hade detta problem skulle jag plocka bort all plast och se hur de har försökt plugga avloppet och beroende på hur det ser ut; rensat bort gamla pluggen och tätat alternativt enbart förbättra befintligt tätning.
Klicka här för att svara