Fast bara för arbetaren godtar att ha en timlön på 1kr/h, så kan det ändå vara en låg lön. Ja, löner styrs av kollektivavtal. Ifall arbetsplatsen är ansluten till det.
Men det är inte "fusk" som TS skrev att betala 1 kr/timme
personen ifråga driver eget och pluggar heltid efter ett heltidsjobb
exakt korrekt uppfattat, men spenderar inte 3 timmar på BH, utan snarare 30 min per dag, för även om man är företagare så dricker man kaffe, tar 5 min skitsnack osv, men sånt gör väl inte du?
exakt korrekt uppfattat, men spenderar inte 3 timmar på BH, utan snarare 30 min per dag, för även om man är företagare så dricker man kaffe, tar 5 min skitsnack osv, men sånt gör väl inte du?
Varför tycker du att man ska höja rot från 30 - 50?
vad jag gör på min fikarast eller vid skitsnacket på bygget är väl min ensak och inte din? Va är ditt problem egentligen, igår blev du helt begravd och motbevisad vad gäller 100 % studier, idag är nästa visa igång.
Har svarat på den frågan redan. Så läs igenom tråden du, så får du min åsikt, inte ingenjör än, men till sommaren är jag färdig, tänkte fråga vart du gått din charmkurs, skulle behöva kompletta utbildningen lite
Har svarat på den frågan redan. Så läs igenom tråden du, så får du min åsikt, inte ingenjör än, men till sommaren är jag färdig, tänkte fråga vart du gått din charmkurs, skulle behöva kompletta utbildningen lite