JLyck JLyck skrev:
Fast bara för arbetaren godtar att ha en timlön på 1kr/h, så kan det ändå vara en låg lön. Ja, löner styrs av kollektivavtal. Ifall arbetsplatsen är ansluten till det.
Men det är inte "fusk" som TS skrev att betala 1 kr/timme

P Putte 9497 skrev:
personen ifråga driver eget och pluggar heltid efter ett heltidsjobb
exakt korrekt uppfattat, men spenderar inte 3 timmar på BH, utan snarare 30 min per dag, för även om man är företagare så dricker man kaffe, tar 5 min skitsnack osv, men sånt gör väl inte du?

• Gilla
Violina
  • Laddar…
P Putte 9497 skrev:
Men det är inte "fusk" som TS skrev att betala 1 kr/timme
Inte det jag invände på, utan att du skrev att där inte finns något som heter för låga löner. Hur är det med din IQ du stoltserat med?

• Gilla
Violina
  • Laddar…
buspojken buspojken skrev:
exakt korrekt uppfattat, men spenderar inte 3 timmar på BH, utan snarare 30 min per dag, för även om man är företagare så dricker man kaffe, tar 5 min skitsnack osv, men sånt gör väl inte du?
Så skitsnacket har du då på BH

Varför tycker du att man ska höja rot från 30 - 50?

JLyck JLyck skrev:
Inte det jag invände på, utan att du skrev att där inte finns något som heter för låga löner. Hur är det med din IQ du stoltserat med?
Finns heller inget som heter för låga löner..

P Putte 9497 skrev:
Så skitsnacket har du då på BH
vad jag gör på min fikarast eller vid skitsnacket på bygget är väl min ensak och inte din? Va är ditt problem egentligen, igår blev du helt begravd och motbevisad vad gäller 100 % studier, idag är nästa visa igång.

• Gilla
Putte 9497
  • Laddar…
P Putte 9497 skrev:
Varför tycker du att man ska höja rot från 30 - 50?
om du läser vad jag svarat i tråden så har den frågan besvarats flera gånger, du härjar runt som en överstinnad duracellkanin

om du läser vad jag svarat i tråden så har den frågan besvarats flera gånger, du härjar runt som en överstinnad duracellkanin
kanske du med borde göra herr ingenjör:cool:

P Putte 9497 skrev:
kanske du med borde göra herr ingenjör:cool:
Har svarat på den frågan redan. Så läs igenom tråden du, så får du min åsikt, inte ingenjör än, men till sommaren är jag färdig, tänkte fråga vart du gått din charmkurs, skulle behöva kompletta utbildningen lite

Har svarat på den frågan redan. Så läs igenom tråden du, så får du min åsikt, inte ingenjör än, men till sommaren är jag färdig, tänkte fråga vart du gått din charmkurs, skulle behöva kompletta utbildningen lite
Med Örebro Hockey:rofl:

P Putte 9497 skrev:
Med Örebro Hockey:rofl:
CSN stöd på den? Eller är de kvarsittning från grundskolan ?

CSN stöd på den? Eller är de kvarsittning från grundskolan ?
Vem vet

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.