• Gilla
CM1234
  • Laddar…
Julbelysning med ljusslingor i form av en julgran runt en flaggstång i en trädgård på kvällstid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Lite Christmas spirit sådär :thumbup:

• Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
Hjärtformat träskärbräde med bränd hjärtdesign och texten "Hand made with love".
Skapa konto

Fick en present av min andra halva dagen till ära :)

Happy Valentines Day på Er alla därute'

• Gilla
kulle och 3 till
  • Laddar…
Stiligt :)

ps. H*lvete. Missade att det är DEN dagen idag.... jaha, får väl sova på soffan resten av veckan. :banghead:

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
CM1234 skrev:
Stiligt :)

ps. H*lvete. Missade att det är DEN dagen idag.... jaha, får väl sova på soffan resten av veckan. :banghead:
Dagen är inte slut ännu :)

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
sir_daniel skrev:
Dagen är inte slut ännu :)
Jobbar på det! :thumbup:

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
CM1234 skrev:
Jobbar på det! :thumbup:
Blommor finns på alla matbutiker idag. Räcker inte det så är hon för kräsen ;). Min fru köpte en present till sig själv från mig (tydligen) så jag ligger på plus utan att lyfta ett finger. Blommor och choklad blir det idag så klarar man sig till hennes födelsedag 😊😵

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Förra året blev det en kostsam (koooostsam!!!) skål med blommor och diverse dekorstenar, nu blev det tyvärr bara blommor och choklad från ICA på vägen hem :o

Förhoppningsvis gör chokladen att hon inte märker att blomman blev mindre det här året....eller så "skämtar" hon igen(!) att hon blivit tjock pga. sambofällan.

Syns jag inte på forumet igen så betyder det att något gick snett!

• Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
CM1234 - vi ska hålla utkik efter dig .. :thumbup:

Pst - Det är tanken och uppmärksamheten de flesta är ute efter! Inte största buketten eller dyraste blinget.. (Även om man blir glad av såna presenter oxå såklart).

Ramnemark skrev:
Blommor finns på alla matbutiker idag. Räcker inte det så är hon för kräsen ;). Min fru köpte en present till sig själv från mig (tydligen) så jag ligger på plus utan att lyfta ett finger. Blommor och choklad blir det idag så klarar man sig till hennes födelsedag ����
Det funkar hos mig med, jag hittar nått jag vill ha (eller som jag vill ha gjort här hemma) och andra halvan får betala ist/ stå för manskraften (jag har sådana saker innestående hehe, kör samma vid jul och födelsedag.. ). Han har lite svårt att förstå mina EXTREMT KLARA hintar under året om vad jag önskar mig..

Jag kör samma taktik hos min far haha, han är "skyldig" mig virke till ett trädäck sedan förra årets födelsedag.. :thumbup: ..han är dock lite nervös eftersom min födelsedag närmar sig i år med (men ville inte köpa virke och låta det ligga ute så länge, bättre o vänta in våren nu) - han kommer nog säga att det är årets födelsedagspresent..

Haha ;)

Inköp av linoljefärg och terpentin i Qvesarum-branded påse, förberedelse för dörrbehandling.
Skapa konto

Har varit på Qvesarum byggnadsvård och slutbetalat våra nya ytterdörrar - samt beställt hemkörning av dem! De väger ju runt 100 kg styck.. phew.. nästa fråga är hur vi ska få in dem i garaget!

När vi ändå var på Q passade vi på att köpa linoljefärg, terpentin, linolja och blandburkar.. så nu är vi redo att ta emot och behandla dörrarna! De kommer ju omålade enligt våra önskemål..

:)

• Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
100 Kg lyfter några grötstinna kompisar lätt, om ni bjuder på lite kaffe! :D

• Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Problemet var snarare höjden i garaget (hänger ner en bjälke), dörrarna står på en pall.. de blir ju lite extra höga :/

Får nog packa upp dem ute och bära in delarna..

Nu är flaggstångsbelysningen nedtagen och lagd på sopkärran.. i slutänden var det bara halva.. av en slinga som fungerade! De andra sju var typ döda eller blinkade disco på vissa utvalda tider :x

Blir ny nästa år!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.