321 806 läst ·
1 708 svar
322k läst
1,7k svar
Vår vackra lilla skånegård och jag ...
Som jag nämnt innan, vi har beställt nya ytterdörrar och jag har kikat lite påhandtag/trycke.. vill ha ett "rejält" sådant.. gärna ett som är i lite äldre stil - någon som har nått tips? 
Jag själv har efter mycket letande funnit dessa..
http://www.gyllenhak.com/webbutik/index.php?main_page=product_info&cPath=10_313&products_id=4606
Vad tror ni om dem?
Jag själv har efter mycket letande funnit dessa..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
http://www.gyllenhak.com/webbutik/index.php?main_page=product_info&cPath=10_313&products_id=4606
Vad tror ni om dem?
Självbyggare
· Stockholm
· 2 705 inlägg
Förra året blev det en kostsam (koooostsam!!!) skål med blommor och diverse dekorstenar, nu blev det tyvärr bara blommor och choklad från ICA på vägen hem 
Förhoppningsvis gör chokladen att hon inte märker att blomman blev mindre det här året....eller så "skämtar" hon igen(!) att hon blivit tjock pga. sambofällan.
Syns jag inte på forumet igen så betyder det att något gick snett!
Förhoppningsvis gör chokladen att hon inte märker att blomman blev mindre det här året....eller så "skämtar" hon igen(!) att hon blivit tjock pga. sambofällan.
Syns jag inte på forumet igen så betyder det att något gick snett!
Det funkar hos mig med, jag hittar nått jag vill ha (eller som jag vill ha gjort här hemma) och andra halvan får betala ist/ stå för manskraften (jag har sådana saker innestående hehe, kör samma vid jul och födelsedag.. ). Han har lite svårt att förstå mina EXTREMT KLARA hintar under året om vad jag önskar mig..Ramnemark skrev:
Jag kör samma taktik hos min far haha, han är "skyldig" mig virke till ett trädäck sedan förra årets födelsedag..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har varit på Qvesarum byggnadsvård och slutbetalat våra nya ytterdörrar - samt beställt hemkörning av dem! De väger ju runt 100 kg styck.. phew.. nästa fråga är hur vi ska få in dem i garaget!
När vi ändå var på Q passade vi på att köpa linoljefärg, terpentin, linolja och blandburkar.. så nu är vi redo att ta emot och behandla dörrarna! De kommer ju omålade enligt våra önskemål..
Nu är flaggstångsbelysningen nedtagen och lagd på sopkärran.. i slutänden var det bara halva.. av en slinga som fungerade! De andra sju var typ döda eller blinkade disco på vissa utvalda tider :x
Blir ny nästa år!
Blir ny nästa år!