36 172 läst ·
231 svar
36k läst
231 svar
Vad önskar ni er i Julklapp? (Verktyg)
Kan kanske vara roligt med lite "eftersnack" också. Det blev varken sågstöd eller L-N #51. Däremot fick jag "Hantverkets bok:snickeri" En gammeldags bok som ändå skriver om mycket intressant. Sänglitteratur för många kvällar.
Då tomten inte hade med sig några verktygsrelaterade paket så ordnade jag det själv med denna

Råkade även ramla ned en C12 milwaukee dragare i korgen när jag var på affären
hoppsan då... 

Råkade även ramla ned en C12 milwaukee dragare i korgen när jag var på affären
Redigerat:
Eftersom jag bara ger mina barn julklappar och inte vill att dom köper något till mig så köper jag även till mig själv.....i år blev det lite handverktyg och ett nytt skruvstäd till garaget 
Det blev lite blandade presentkort. Att slippa blickarna, suckarna och kommentarerna är dock för mycket begärt. Jag kan stå ut med det så länge hon klarar av att få höra att det inte går att tjäna pengar vid en klädrea. Kanske spara men aldrig tjäna...
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 223 inlägg
Nya LeBuyer-stekpannor till köket från frugan. Verktyg? OK.
Jag hade inte önskat mig det men jag fick en Fein Multimaster Select Plus. Efter lite letande på nätet och en god portion beslutsångest (behöver jag inte en Dustex också? Hur motiverar jag det för min fru?) kunde jag för samma pengar få en Top Plus med ytterligare tillbehör.
Nu måste bara andrahandsboendet bytas mot eget hem så vi kan tala allvar!
Nu måste bara andrahandsboendet bytas mot eget hem så vi kan tala allvar!