36 172 läst ·
231 svar
36k läst
231 svar
Vad önskar ni er i Julklapp? (Verktyg)
Självbyggare
· Stockholm
· 2 705 inlägg
Önskar mig ett stativ som man kan sätta lasern eller kameran på när man jobbar/fottar
Medlem
· Västra Götaland
· 2 574 inlägg
Jag har skickat denna länken till Tomten http://www.verktygsladan.nu/product_info.php?currency=SEK&cPath=183_184&products_id=1219
jag ska definitivt önska mig en sån här nästa år xD
http://www.verktygsladan.nu/product_info.php/cPath/183_196/products_id/1508
http://www.verktygsladan.nu/product_info.php/cPath/183_196/products_id/1508
Självbyggare
· Stockholm
· 10 280 inlägg
Här får tomten hjälpa sig själv. Blev en Nikon D4 med lite matchande optiker, blixt mm. 
Det var inte snällt Bengt!
Jag skulle göra ett inlägg om ett paket som beställdes igår och levererades idag som jag skall slå in till mig själv som julklapp från tomten.
Men efter ditt dubbelpostade julskryt (
) så lär ju ingen bli avundsjuk på denna:
hyvlar.se/ryggsag/kontursagar/5tum_kontursag
Nåja, den sågen är ivarjefall min och förhoppningsvis hinner jag testa att göra lite sinkor i julhelgen så jag kan återkomma med rapport.
Jag skulle göra ett inlägg om ett paket som beställdes igår och levererades idag som jag skall slå in till mig själv som julklapp från tomten.
Men efter ditt dubbelpostade julskryt (
hyvlar.se/ryggsag/kontursagar/5tum_kontursag
Nåja, den sågen är ivarjefall min och förhoppningsvis hinner jag testa att göra lite sinkor i julhelgen så jag kan återkomma med rapport.
....hmmm...jag börjar bli lite orolig. Lyckas inte få tag i lokalt tracking id och har ingen uppdatering på Amazon sedan 14 dec. Min julklapp är således på väg men jag lär knappast hinna få avin före helgen => rökt. Måste få tag i lokalt tracking id.....
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Den är tyvärr inte värd 290:- jag fick med en sån med förra årets WERA julkalender, den var helt i plast. smäckig och rapplig,, när man häll i den kändes det som att den skulle brytas sönder.. visserligen ser den på bilden ut att ha bättre bitshållare(stål) så dom kanske la med nån budget variant i julkalendern.Stefan Bengtsson skrev:
då ska du väll önska dig 2013 års julkalender? jag har haft 2011 och nu den du länkar (2012 )och dom är finaPeterJeffrey skrev:
Produkter som diskuteras: "bitshållare"
Bitshållare
Våra bitshållare är designade för att erbjuda bekvämlighet och enkelhet när du arbetar med olika skruv- och borrprojekt. De håller dina bits stabila och säkra under användning, vilket möjliggör mer noggrannhet och effektivitet i ditt
Läs mer
Tog ett snack med jultomten, han sa att Makitan var för dyr.Nik206 skrev:
Har en äldre Makita slagdragare som är kanonbra men knappen är lite glapp så det går inte att dosera riktigt vid lågfart. Drygt med småskruv där det tenderar att bli "fullt spett" direkt.
Däremot funkar den bra i övrigt, och synnerhet till rejälare skruvjobb är det inga problem.
Så tomten föreslog blå bosch och det kom vi överens om...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blir spännande att köra tyskt till finliret! Borde funka bra!