J Jansson69 skrev:
Förmodligen har dom järnen använts till att hålla formen!
Ahh jo det vet jag det jag har ju själv byggt formen, var inte de jag menade. Menar de på insidan såklart som ligger 3-4cm från formen...

J
C Chronaus skrev:
Ahh jo det vet jag det jag har ju själv byggt formen, var inte de jag menade. Menar de på insidan såklart som ligger 3-4cm från formen...
Dessa är dom enda jag ser som jag menade!

• Betonggrund med synlig armeringsjärn som sticker upp, omgiven av grus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
jawen
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Dessa är dom enda jag ser som jag menade!
Jo det förstår jag men det är inte de jag menar. Nu postar jag en annan bild och ställer åter igen frågan om detta är något man ska behöva acceptera från en fabriksblandad SKB?

• Betongkant med grov, ojämn yta och synlig ballast, intill grusunderlag.
    Skapa konto
J
C Chronaus skrev:
Jo det förstår jag men det är inte de jag menar. Nu postar jag en annan bild och ställer åter igen frågan om detta är något man ska behöva acceptera från en fabriksblandad SKB?
Jag svarade @jawen som trodde att dom järnen var med i konstruktionen..
SKB är ju ingett mirakel betong, du får köpa betonglagningsbruk och laga i det..

• Gilla
jawen
  • Laddar…
Det kan hända så om Skbn är lite för lös eller hård. Bara att köpa lite lagningsbruk o kleta dit om du vill

Matti_75 Matti_75 skrev:
Det kan hända så om Skbn är lite för lös eller hård. Bara att köpa lite lagningsbruk o kleta dit om du vill
Ok, något som kan rekomenderas? Tar gärna något på tub som kan tryckas in i hålrummen.

C Chronaus skrev:
Ok, något som kan rekomenderas? Tar gärna något på tub som kan tryckas in i hålrummen.
Förpackning av Finja lagningbruk, designad för putsning av betongväggar och andra cementbaserade underlag. Artikelnummer: 5529805.
Skapa konto

• Gilla
Chronaus
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.