50 221 läst ·
268 svar
50k läst
268 svar
Vad göra med 1,5 miljoner?
Renoverare
· Stockholm
· 20 263 inlägg
Med en VD som gör hitlerhälsningar så vet man aldrig 😂
Jag undviker amerikanska bolag av ideologiska själ. Europe first
Jag undviker amerikanska bolag av ideologiska själ. Europe first
Renoverare
· Stockholm
· 20 263 inlägg
I vilken värld är 1.5 miljoner på ISK storfräsare?
Renoverare
· Stockholm
· 20 263 inlägg
Sedan måste man nog kanske betänka att hyfsat många av våra medmänniskor har investerat otroligt mkt pengar i såväl olika ”farkoster”, som fastigheter samt diverse roliga prylar.
Ifall man översätter även olika varianter av fasta tillgångar minus lån till personlig rikedom torde klicken med över 1.5 milj öka radikalt men det är väl ett sidospår.
Mvh
Ifall man översätter även olika varianter av fasta tillgångar minus lån till personlig rikedom torde klicken med över 1.5 milj öka radikalt men det är väl ett sidospår.
Mvh
Renoverare
· Stockholm
· 20 263 inlägg
S Stefan.o skrev:Sedan måste man nog kanske betänka att hyfsat många av våra medmänniskor har investerat otroligt mkt pengar i såväl olika ”farkoster”, som fastigheter samt diverse roliga prylar.
Ifall man översätter även olika varianter av fasta tillgångar minus lån till personlig rikedom torde klicken med över 1.5 milj öka radikalt men det är väl ett sidospår.
Mvh
En bil är en kostnad inte en tillgång
Renoverare
· Stockholm
· 20 263 inlägg
Det är först en tillgång när du sålt den. Och de flesta bilar säljes till förlust om det inte är en väldigt speciell bil..S Stefan.o skrev:
Med din logik borde även bostad räknas in i förmögenhet.
Såväl bostad som bilar som aktier som fonder osv som går omvandla till kontanta medel bör väl ändå räknas till din totala förmögenhet, efter avdrag för eventuell lånebörda.
Med din logik är inte fonder eller aktier inräknat i din totala förmögenhet heller?
Mvh
Med din logik är inte fonder eller aktier inräknat i din totala förmögenhet heller?
Mvh
Renoverare
· Stockholm
· 20 263 inlägg
Ja då är ju isåfall 1.5 miljoner småpotatis 😂S Stefan.o skrev:
