G gaidin skrev:
Men... den kommer att lämna hjulspår på TS golfgreen 😉
Inte med tillräckligt lång sugslang😀

A AndersS skrev:
Inte med tillräckligt lång sugslang😀
Men då får man ju ändå springa runt med en tung slang...

J
Kroppsligt arbete är inte för alla😉😆

• Haha
  • Gilla
MONTREAL och 1 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Kroppsligt arbete är inte för alla😉😆
Nä, jag har hellre hellre ogräs, blommor och fjärilar än att starta gräsklipparen varje vecka.

J
G gaidin skrev:
Nä, jag har hellre hellre ogräs, blommor och fjärilar än att starta gräsklipparen varje vecka.
Det märks😉

• Gilla
  • Haha
MONTREAL och 1 till
  • Laddar…
Fast jag bor ju oftast här...

Två personer i små båtar på vattnet nära hamnbyggnader och segelbåtar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

J
Du har valt den platsen med omsorg ser jag..

G gaidin skrev:
Men då får man ju ändå springa runt med en tung slang...
Man kan inte få allt, ibland får det bli en kompromiss.

J Jansson69 skrev:
Du har valt den platsen med omsorg ser jag..
Ja, inga löv, inget gräsmatta att klippa, sällan regn. Man får bo där man trivs.

G gaidin skrev:
Men... den kommer att lämna hjulspår på TS golfgreen 😉
Man får väl se till att hålla hela ekipaget på hårdgjord yta och inte bara traktorn som på bilden..

Jag gissar på att dessa träd bara stod där en söndag eftermiddag efter att ni ägt tomten ett par år. Inte för att vara sån men, jag är lite trött på folk som ska klaga på saker som bär anses naturliga. Bit i kudden eller flytta.

• Gilla
MONTREAL och 3 till
  • Laddar…
Jag har tolkat tråden som att både TS och grannen har bott där sedan 70-talet, då träden planterades. Orkar inte leta upp inlägget i fråga.

TS har väl nu uppnått den aktningsvärda ålder där många börjar irritera sig mer och mer på sin omgivning

• Gilla
Intet
  • Laddar…
W WFD skrev:
Jag gissar på att dessa träd bara stod där en söndag eftermiddag efter att ni ägt tomten ett par år.
Inte för att vara sån men, jag är lite trött på folk som gång på gång anför att det är relevant för rättsläget om så vore fallet. 😉

• Gilla
gaidin
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Inte för att vara sån men, jag är lite trött på folk som gång på gång anför att det är relevant för rättsläget om så vore fallet. 😉
Jag är gammal och har rätt att vara livsbitter. Dessutom kryddade jag fläskfilen med kanel idag istället för paprika så ...

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
Jag är gammal och har rätt att vara livsbitter. Dessutom kryddade jag fläskfilen med kanel idag istället för paprika så ...
Men då fick du äta pizza. 👍😂🍺

• Haha
WFD
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.