1 422 353 läst ·
17 798 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 124 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 124 inlägg
Det är ändå godkända bilder för att vara "hemma hos". De signalerar på ett icke äckligt sätt att du har ätit en god middag, utan interna blödningar, rökhosta etc. Funder lite på exponeringen dock.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 214 inlägg
Sällan varken speciellt fin eller för den delen rimlig mat här hemma men det slinker ner ändå. Vanlig hederlig fulfärs 25/75 nöt/högrevs och ost från ica. Här var det åtminstone hamburgerbröd istället för munkar som det tenderar att kunna bli 


Nu har vi nyss lärt oss att inte vara som en rikemans nisse med saluhallar mm..Düsseldorff skrev:
Och gör riktig mat från grunden...
ge oss lite tid så kanske det blir bilder som är mumsigare att glo på..
Men att visa upp en tallrik där man inte ätit rent är ju att pissa en hemlös i ansiktet...
Den med hyfs och uppfostran äter upp sin mat..
Eller som far brukar säga...
Jag äter hellre själv än att se mina barn svälta.


