1 422 123 läst ·
17 795 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Pannkakor kan jag vara utan, däremot kan det vara gott när man är i Thailand med roti, thailändska pannkakor. Men den är inte heller gjord på mjölk
Här blev det pizza på färdig deg. Uppepå hade vi zombieblod, rivet skelett, zombiepupiller, strimlad zombiehud och flugägg. Det ni.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När ungarna fick välja... Så blev det min långå macka..
hembakat bröd som är stekt i smör..
brännvinsost..
tomatskivor.
svartpeppar.
rökt skinka.
ett vändstekt ägg..
av antalet att döma.. Så gick det hem..
gjorde 12 st...
Säger inte så mycket om vi inte vet hur många ungar du har.Maskintok skrev:
Några smörgåsar med stekt ägg och lite kaffe smakar ju underbart när man tar en paus i skogen . Är det solsken och töväder på våren med kvittrande fåglar och lukten av nykapad gran är ju livet på toppMaskintok skrev:
Mamma försökte lura i mina två tonåringar varmrökt lax idag 
Gick inget vidare för mamma. Räddningen före läggdags blev två snabba mackor för barnen
Äter era barn varmrökt lax med kall spenatsås och kokt potatis?
Gick inget vidare för mamma. Räddningen före läggdags blev två snabba mackor för barnen
Äter era barn varmrökt lax med kall spenatsås och kokt potatis?


