1 422 111 läst ·
17 795 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 212 inlägg
egen mandelpotatis.. rödlök.. lite smör och tunnbröd sedan är jag lycklig..P pmd skrev:
Har ingen lust med hela fiskar utan jag vill ha filéer.. det är smidigast..
Vi vanligt dödliga stoppar ner resterna i en matlåda och äter en annan dag. Självklart inte för att det blir godare utan för att värna om miljön/plånboken.AndersMalmgren skrev:
Sen verkar våra smaklökar även inte vara riktigt lika bra som folk med lite extra pengar i fickan.
Skulle vilja säga tvärtom..raveper skrev:
Vi med inte lika stora penningpungar brukar kunna fixa till måltider med gudomliga smaker...
medans det jag ser av en viss herre är mest köpe grejer..
Jägare, här vildsvin och älg blandad färs. 34 biffar. Måttar färs med 1/2 dl måttet, steker dem sedan.
Potatisgratäng, vinbärsgele, rårörda lingon, gräddsås med kantareller. Picklad rödlök.
Bara grädden kommer ifrån affären.
Svart bälte vid spisen.
Potatisgratäng, vinbärsgele, rårörda lingon, gräddsås med kantareller. Picklad rödlök.
Bara grädden kommer ifrån affären.
Svart bälte vid spisen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Detta såg riktigt gott utMRLINDELL skrev:
Jägare, här vildsvin och älg blandad färs. 34 biffar. Måttar färs med 1/2 dl måttet, steker dem sedan.
Potatisgratäng, vinbärsgele, rårörda lingon, gräddsås med kantareller. Picklad rödlök.
Bara grädden kommer ifrån affären.
Svart bälte vid spisen.
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
har senaste åren köpt blandat kött/färs från bönder direkt i 10kg paket.
Fick smaka på rökt vildsvin av en arbetskamrat och det var väldigt gott.
Renoverare
· Stockholm
· 20 212 inlägg


