1 422 069 läst ·
17 795 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Inte av krabba utan av fiskräster och röd karamellfärg. Som sagt, de har försökt efterlikna benen på kungskrabbaMaskintok skrev:
jag hade nog skurit ner dessa med lite majonnäs.. citron, räkor, rödlök.. svartpeppar..galento skrev:
rostat ett bröd.. skivat ett ägg och lagt på brödet.. sedan röran ovanpå ägget..
En iskall till
vet inte att jag skrev att de endast innehöll krabba.. Men sanningen är att de innehåller lite eller ingen krabba alls beroende på vad för slamsor som tillkommit vid tillverkning..AndersMalmgren skrev:
Ja kanske lika bra att inte veta vad sticksen innehåller , jag gillar det iallafall men frugan
vill inte ha nåt
. Likadant med fläsksvål som lördags snacks men då är det
Maaruds som gäller och dessa Maskintok , är bra om du vill ta ett gäng bira

Har fått krabba serverad på restauranger men tycker det ser förjävligt äckligt ut
och kan heller inte fatta att nån vill käka ostron
. Surströmming är en annan
sak man bara testat en gång


vill inte ha nåt
Maaruds som gäller och dessa Maskintok , är bra om du vill ta ett gäng bira

Har fått krabba serverad på restauranger men tycker det ser förjävligt äckligt ut
och kan heller inte fatta att nån vill käka ostron
sak man bara testat en gång
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
galento skrev:
Ja kanske lika bra att inte veta vad sticksen innehåller , jag gillar det iallafall men frugan
vill inte ha nåt. Likadant med fläsksvål som lördags snacks men då är det
Maaruds som gäller och dessa Maskintok , är bra om du vill ta ett gäng bira
[bild]
Har fått krabba serverad på restauranger men tycker det ser förjävligt äckligt ut
och kan heller inte fatta att nån vill käka ostron. Surströmming är en annan
sak man bara testat en gång![]()
Ostron är svinnice. Men det ska bara vara med en skvätt citron.
edit: Hur kan du tycka krabba ser äckligt ut men inte maten på din talrik ovan?
Jodå baconchips är grymma till ölen.. det åker ner lite för mycket av båda sorter iblandgalento skrev:
Ja kanske lika bra att inte veta vad sticksen innehåller , jag gillar det iallafall men frugan
vill inte ha nåt. Likadant med fläsksvål som lördags snacks men då är det
Maaruds som gäller och dessa Maskintok , är bra om du vill ta ett gäng bira
[bild]
Har fått krabba serverad på restauranger men tycker det ser förjävligt äckligt ut
och kan heller inte fatta att nån vill käka ostron. Surströmming är en annan
sak man bara testat en gång![]()
surströmming är ljuvligt
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Nu listar du ju mina favoritergalento skrev:
Ja kanske lika bra att inte veta vad sticksen innehåller , jag gillar det iallafall men frugan
vill inte ha nåt. Likadant med fläsksvål som lördags snacks men då är det
Maaruds som gäller och dessa Maskintok , är bra om du vill ta ett gäng bira
[bild]
Har fått krabba serverad på restauranger men tycker det ser förjävligt äckligt ut
och kan heller inte fatta att nån vill käka ostron. Surströmming är en annan
sak man bara testat en gång![]()
Tur vi tycker olikaJ Jonobe skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Vilken fantasi.galento skrev:
Detta brukar jag äta när jag är själv , 3 min snabbmakaroner och stekt crabsticks
Snabbt och bra , ibland stekt ägg till pastan. Är ganska värdelös på att laga mat ,
är betydligt bättre på att ätaEller som en gammal bekant sa när vi träffades efter många år :
jag ser att din fru lagar god mat[bild]
Kan tipsa om pasta med mjukost på tub. Lättlagat.
Har alltid gillat pasta och bra när det lättlagat , har man nåt projekt att hålla på med vill man ju inte stå och greja med mat nån längre stund utan bli klar med det och fortsätta med det man håller på med. Men känner ju till gubbar som hellre står vid spisen och lagar mat än gör nåt annat.raveper skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Ubereat går fort

