1 422 057 läst ·
17 795 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Jo det kan vara lika bra..T Taxture skrev:
Brukar pissa där de håller hus och riva dammarna..
skjuta det får svärfar eller svågrarna göra..
Jag tar reda på djuren bara..
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Idag finns det ju äkta kinesmat i Sverige, det var värre på 80 talet när vi bara hade svenskkinaJ Jonobe skrev:
https://maps.app.goo.gl/wod5qKDUaPBbXYTR9
Det förstod jag med,richardtenggren skrev:
Detta brukar jag äta när jag är själv , 3 min snabbmakaroner och stekt crabsticks 
Snabbt och bra , ibland stekt ägg till pastan. Är ganska värdelös på att laga mat ,
är betydligt bättre på att äta
Eller som en gammal bekant sa när vi träffades efter många år :
jag ser att din fru lagar god mat
Snabbt och bra , ibland stekt ägg till pastan. Är ganska värdelös på att laga mat ,
är betydligt bättre på att äta
jag ser att din fru lagar god mat
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det var en lite udda grej för mig..galento skrev:
Detta brukar jag äta när jag är själv , 3 min snabbmakaroner och stekt crabsticks
Snabbt och bra , ibland stekt ägg till pastan. Är ganska värdelös på att laga mat ,
är betydligt bättre på att ätaEller som en gammal bekant sa när vi träffades efter många år :
jag ser att din fru lagar god mat[bild]
Men det kanske är gott
får nog ta och prova
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Nä crabsticks är en produkt av fina smådelar eller många slamsor av krabba..AndersMalmgren skrev:
som man pressar ihop för att skapa stänger..
De lanserades på 70 talet som ett försök att få fattigare familjer att kunna äta krabba billigt.. fanns även hummer sticks förr..
AndersMalmgren skrev:


