1 420 356 läst ·
17 758 svar
1420k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I väntan på nya brännare fick grillen gå på 2/3 och inte riktigt den yta vi vill ha - men, oavsett blev den försenade födelsedagsmiddagen uppskattad av hustrun.
Ryggbiff, pepparrot, äggula, rödvinssås o mandelpotatispuré (ok, uppläggning är inte min grej )
Hur går det för KFC i Sverige? De kom och försvann för 20 år sedan. Nu är de tillbaka.Maskintok skrev:
Ärligt talat är det någon som gillar deras mat? Eller är det nödlösningsmat?
Alla tycker olika, men jag tycker att den inte är något vidare. Det finns en restaurang i Gbg vad jag vet. Den ligger vid Söderleden nära vårt lager. Kör förbi ofta, men sällan är det kunder där, bara enstaka.
Ja du.. vi har max och McDonalds i närmaste staden.Magnus Filip skrev:Hur går det för KFC i Sverige? De kom och försvann för 20 år sedan. Nu är de tillbaka.
Alla tycker olika, men jag tycker att den inte är något vidare. Det finns en restaurang i Gbg vad jag vet. Den ligger vid Söderleden nära vårt lager. Kör förbi ofta, men sällan är det kunder där, bara enstaka.
Annars är det lokala grillhak..
Men inga KFC eller Burger King..
Här hemma gör vi i stort all mat från grunden..
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
KFC är vidrigt. Förstår inte vem som går dit frivilligtMagnus Filip skrev:Hur går det för KFC i Sverige? De kom och försvann för 20 år sedan. Nu är de tillbaka.
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Men vad är då den stora skillnaden till Subways nackdel? Bagar alla bagerier/caféer bättre bröd än det Subway har? Har bagerierna/caféerna bättre kvalitet på pålägget? Skickligare personal som brer mackan?AndersMalmgren skrev:
Sen, rent personligen, de gånger jag vill ha en färdig macka tar jag nog oftast det som går snabbast/ligger närmast. Men plastmackor från macken skippar jag helst.
Ätit på KFC 2ggr, en gång i Gdansk och en gång i Västerås lika besviken båda gångerna och då är jag inte så jäkla noga med maten, kan gärna slafsa i mig en McDonalds burgare och tycka att den är helt ok för den fyller syftet den är skapad för, fylla magen snabbt och hyfsat billigt.
Subway luktar det väldigt gott från men inget jag brukar äta på, vill oftast ha nåt mer än smörgås.
Subway luktar det väldigt gott från men inget jag brukar äta på, vill oftast ha nåt mer än smörgås.
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Det är allt från brödet till kvalitén på påläggenAlfredo skrev:
Men vad är då den stora skillnaden till Subways nackdel? Bagar alla bagerier/caféer bättre bröd än det Subway har? Har bagerierna/caféerna bättre kvalitet på pålägget? Skickligare personal som brer mackan?
Sen, rent personligen, de gånger jag vill ha en färdig macka tar jag nog oftast det som går snabbast/ligger närmast. Men plastmackor från macken skippar jag helst.