1 421 644 läst ·
17 790 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Jo det kan jag. Men vissa grejer har jag svårt för, som att slunga bea, blir bra 50-75% av gångerna.F fribygg skrev:
Sedan är det ju en helt annan grej med fine dining. Inte ens de mest intresserade kan nå upp till den nivån hemma.
Fint, jag är inte nån såsmästare heller men anser att jag blivit skaplig på husmans med åren då jag inte fuskar med uteätning dagligdax sedan jag fick barnAndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Jag äter väldigt sällan husman ute.F fribygg skrev:
Lagar det väl sällan också iof. Du får skrolla genom, mest anklever och grejer jag lagt upp
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
kokt potatis med kassler gratäng..
champinjoner och broccoli.
stekte kasslern, la i ugnsform.
I stekpannan så fick skivade svampen gå med lite vatten för att släppa allt det goda i botten från köttet..
Sedan så fick broccoli, svamp, curry, grädde följas åt med kasslern.. in i ugnen..
