1 421 622 läst ·
17 789 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Om inte arrangören av skoterturen hade meddelat i förväg att det skulle bli utandningsprov så borde din arbetsgivare ha krävt pengarna tillbaka.Magnus Filip skrev:
fenotyp = genotyp + miljö + slumpMagnus Filip skrev:
Alla dessa tre faktorer är dock inte likvärdiga. Genotypen har i allmänhet störst betydelse.
Röd pesto tycker jag är bättre. Grön pesto tycker jag är som vitlök, chilipeppar, virgin olivolja. Har man i det i maten tar det överhand och maten smakar mest krydda. Men har man dåliga råvaror så är det ett smart sätt att dölja med.samlarpådetmesta skrev:
Vitlök är nog värst tycker jag, alla överdoserar. Men pyttelite av det kan faktiskt vara gott.
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg


