1 444 192 läst ·
18 276 svar
1444k läst
18,3k svar
Vad blir det för mat?
Igår gjorde vi lite TAPAS härhemma..
Blev: Hummus, tzatziki, tortilla (potatisomelette), kronärtskocksröra med fetaost (ny grej jag testade), landjäger (salami), salami Milano, coppa, soltorkad tomat och fetaostbiffsbitar, pratats bravas (ny grej för mig att testa), oliver, soltorkade tomater, gurkstavar, paprikastavar, vattenmelon, mozzarella, vitlöksfrästa champinjoner, fransk bondost stavar, libabröd, crostini, tapenad, baugett, ugnsgrillade padrones med färskost o chifyllning..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Blev: Hummus, tzatziki, tortilla (potatisomelette), kronärtskocksröra med fetaost (ny grej jag testade), landjäger (salami), salami Milano, coppa, soltorkad tomat och fetaostbiffsbitar, pratats bravas (ny grej för mig att testa), oliver, soltorkade tomater, gurkstavar, paprikastavar, vattenmelon, mozzarella, vitlöksfrästa champinjoner, fransk bondost stavar, libabröd, crostini, tapenad, baugett, ugnsgrillade padrones med färskost o chifyllning..
Härom kvällen kokade jag troligen sista omgången rabarbersylt till höstens frukostgröt, äpplen blir inte många i år hos mig men hoppas på plommon att sylta 😋
Denna är med citron och ingefära
Denna är med citron och ingefära
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Stockholm