1 420 626 läst ·
17 763 svar
1421k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Mikael_L skrev:
Japp åker lite skidor. Men nu är båda barnen ganska modiga så nästa år kanske vi äntligen kan åka till alperna igen. Igår vågade äldsta åka med mig i svart backe.Mikael_L skrev:
Hade med grabben till kläppen, åkte högst upp och tog fel pist så vi kom i svart.
Talade om flera gånger att nu åker vi lugnt ner, stora svängar för att få ner farten, broms
Gick så där... efter 1/5 del släppte han på full fart rakt ner, provade komma ikapp men jag vågade inte åka fortare... som tur var stod han på benen hela vägen, han kan inte varit mer än 5-6år då
Wfter det vart det fika sen hem, det var sista gången vi var dit
Talade om flera gånger att nu åker vi lugnt ner, stora svängar för att få ner farten, broms
Gick så där... efter 1/5 del släppte han på full fart rakt ner, provade komma ikapp men jag vågade inte åka fortare... som tur var stod han på benen hela vägen, han kan inte varit mer än 5-6år då
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Kläppen ska vara bra. De kör ju också inte Skistar så bättre priser på liftkorten. Haha fyfan. Man skulle bli lite svettig om det händernino skrev:
Hade med grabben till kläppen, åkte högst upp och tog fel pist så vi kom i svart.