P Pin skrev:
Är det veganer som klagar? 🙄
Nej inte ens det, bara folk som har "för mycket o säga" ... dvs de vill hävda sig lite och har svårt att vara tysta.

Du ska bara veta vilka diskussioner som kan uppstå om de ser ketchup på bilder eller något annat tillbehör som de inte anser tillhöra en maträtt.. (man bara sitter o skakar på huvudet åt dem ibland och hoppas att de har en mindre stressat liv på hemmaplan än de ger sken av online...)

Man behöver ju faktiskt inte "banka ner" någon o skoskaften bara för att de är uppväxta med andra maträtter/tillbehör än en själv ?!

Tycker det är spännande med olikheter .. och nya smaker/varianter.. :)

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Nej inte ens det, bara folk som har "för mycket o säga" ... dvs de vill hävda sig lite och har svårt att vara tysta.

Du ska bara veta vilka diskussioner som kan uppstå om de ser ketchup på bilder eller något annat tillbehör som de inte anser tillhöra en maträtt.. (man bara sitter o skakar på huvudet åt dem ibland och hoppas att de har en mindre stressat liv på hemmaplan än de ger sken av online...)

Man behöver ju faktiskt inte "banka ner" någon o skoskaften bara för att de är uppväxta med andra maträtter/tillbehör än en själv ?!

Tycker det är spännande med olikheter .. och nya smaker/varianter.. :)
Är det här som det klagas eller på PM?

Frerider Frerider skrev:
Är det här som det klagas eller på PM?
Nejdå, här är det lugnt :) (både i tråden och via pm)
Visst, vi är inte alltid överens om maten här heller hehe.. men folk är inte fullt så rabiata här kring mat-diskuterandet 👍

Men jag hänger på andra "matställen" online också - och "klimatet är onödigt hårt" överallt..

• Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Nejdå, här är det lugnt :) (både i tråden och via pm)
Visst, vi är inte alltid överens om maten här heller hehe.. men folk är inte fullt så rabiata här kring mat-diskuterandet 👍

Men jag hänger på andra "matställen" online också - och "klimatet är onödigt hårt" överallt..
För det lilla jag har läst här så verkar du få bra betyg😉

Frerider Frerider skrev:
För det lilla jag har läst här så verkar du få bra betyg😉
För det mesta :D
Har hängt länge på forumet och de har väl insett att jag är som jag är.. helknäpp precis som alla andra! ;)

• Älska
Frerider
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.