9 321 läst ·
301 svar
9k läst
301 svar
Vad är du beredd att offra för Sverige?
Det senaste jag hörde var att USA likt förbannat fick använda italienska flygbaser. Skall dubbelkolla det med min "italienska kontakt"😀. Men, vilket som är det förbannat omoraliskt att fördömma den ena ockupationsmakten samtidigt som man är allierad med den andre. Det borde vara svårt att förklara den ekvationen. Eller också kan man ju bara blunda och låtsats att det är dags att pilla navelludd ifall någon skulle fråga.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 781 inlägg
Inte ett NATO-beslut utan Italien agerade på egen hand, om det skett.Intet skrev:
Det senaste jag hörde var att USA likt förbannat fick använda italienska flygbaser. Skall dubbelkolla det med min "italienska kontakt"😀. Men, vilket som är det förbannat omoraliskt att fördömma den ena ockupationsmakten samtidigt som man är allierad med den andre. Det borde vara svårt att förklara den ekvationen. Eller också kan man ju bara blunda och låtsats att det är dags att pilla navelludd ifall någon skulle fråga.
Du är ett offer av whataboutism
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vad ska man tänka på om man vill vara förberedd för elbilsladdare och hemmabatteri?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Ingår det jord om det står i offerten att marken är förberedd för häck?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Vad kallas vattenmätare förberedda för koppla tex 1-wire?
Vatten & Avlopp