4 324 läst ·
37 svar
4k läst
37 svar
Vad är detta för motor?
Koppla nu in den tillfälligt så du ser att den är ok både elektriskt och mekaniskt som lager osv. Sen kan du gå vidare med att välja användning till dina maskiner. Och effektmässigt är den garanterat inte mer än 0.7 kW eller 1 hk som nämnts så det avgör ju lite vad den passar till.
Har du instrument och vill lära dig mer kan du även mäta lite både före inkoppling och när du kör. I princip går det med enkla medel reda ut allt som skulle stå på skylten utan att ansluta den men det är för nördar och överkurs.
Har du instrument och vill lära dig mer kan du även mäta lite både före inkoppling och när du kör. I princip går det med enkla medel reda ut allt som skulle stå på skylten utan att ansluta den men det är för nördar och överkurs.
Du känner inte för att dra lite överkurs? Du får kalla mig nörd.GK100 skrev:
Ska ha det i bakhuvudet så kan det kanske bli en liten tråd eller fortsättning i asynkronmotortråden Mikael startade en gång. Finns ju många här som borde kunna ge lite olika input i frågan också från olika håll med skilda erfarenheter, kunskaper osv.
Klicka här för att svara
