Jag håller med Rikard då, en ny undercentral. Om garaget är ihopbyggt med huset och det ligger i närheten av någon central i huset så kan det kanske funka utan ny undercentralt, men en undercentral är mest framtidssäkert.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.