Underlagsplasten under aluminiumtaket (Yttertaket) har vittrat sönder av ålder och hänger som gardiner
på kallvinden. Jag har rivit bort så mycket som jag kommer åt. Jag har tänkt att lägga nytt plåttak.
Är det OK att behålla det gamla taket som kondenskydd och lägga nytt tak åvanpå med ny läckt?
Eller måste jag ta bort det gamla taket och lägga ny plast.