4 316 läst ·
148 svar
4k läst
148 svar
Utredning: "Viljan att bygga hus saknas"
Renoverare
· Stockholm
· 20 257 inlägg
Ja, att "döma ut" miljonprogrammet i sig är helt fel "väg att gå", OCH hade detta inte skett så vågar man knappt tänka hur "bostadssituationen" i & runt STHLM sett ut i dag.F fribygg skrev:
Mycket blir väääldigt bra, men sällan "perfekt" 50-60 år senare & konstigt vore det annars.
Definiera vettigAndersMalmgren skrev:
Jag har varit ute & jobbat på mini-öar i STHLM skärgård, som köparen äger & lagt ca 6-800 miljoner på totalt, fast du behöver båt för att ens ta dig dit!
Ett sjyst riktigt stort hus med sjötomt 30 min från STHLM & 8 min med helikopter känns "som ett kap" jämförelsevis....Du tar dig t.o.m ut i skärgården med egen båt på ca 30 min!
Renoverare
· Stockholm
· 20 257 inlägg
För att det är pöbelJ jawen skrev:Definiera vettig
Jag har varit ute & jobbat på mini-öar i STHLM skärgård, som köparen äger & lagt ca 6-800 miljoner på totalt, fast du behöver båt för att ens ta dig dit!
Ett sjyst riktigt stort hus med sjötomt 30 min från STHLM & 8 min med helikopter känns "som ett kap" jämförelsevis....Du tar dig t.o.m ut i skärgården med egen båt på ca 30 min!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 224 inlägg
Innomhuspool
Bar
Gillestuga
Nivåskillnader
Dyrt material
Stora fönster
Var sånt man kunde hitta i lite dyrare hus under 60/70 talet..
Att vissa saker inte var bra för huset är en annan sak men den typen av vardagslyx är svårt att hitta i hus från en annan epok..
Bar
Gillestuga
Nivåskillnader
Dyrt material
Stora fönster
Var sånt man kunde hitta i lite dyrare hus under 60/70 talet..
Att vissa saker inte var bra för huset är en annan sak men den typen av vardagslyx är svårt att hitta i hus från en annan epok..
Men sällan (flera av de grejerna) i miljonprogrammet..G Greger_08 skrev:
Klicka här för att svara