BirgitS
M maria01 skrev:
bevis på vad?
Att din uppfattning om Grythyttan Stålmöbler är den rätta. Var det så svårt att förstå?

BirgitS BirgitS skrev:
Att din uppfattning om Grythyttan Stålmöbler är den rätta. Var det så svårt att förstå?
vilken uppfattning är det? då kan du bevisa att det dom görs för hand som du har sakt flera gånger nu bevisa det

BirgitS BirgitS skrev:
M maria01 skrev:
vilken uppfattning är det? då kan du bevisa att det dom görs för hand som du har sakt flera gånger nu bevisa det
När vi nu har konstaterat att @maria01 är en man kanske ni borde fundera på att skaffa ett rum?

• Haha
maria01
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
När vi nu har konstaterat att @maria01 är en man kanske ni borde fundera på att skaffa ett rum?
haha va har aldrig sakt att jag är kvinna vad får du det ifrån?

Alfredo Alfredo skrev:
När vi nu har konstaterat att @maria01 är en man
M maria01 skrev:
Du verkar inte alltid helt självklar att konversera.

• Haha
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
M maria01 skrev:
Jag har ju konstaterat att du anser dig vara man. Men att vissa får för sig att någon med ditt användarnamn är kvinna är väl inte så konstigt?

H HJ-C skrev:
Du verkar inte alltid helt självklar att konversera.
vad har det med man eller kvinna att göra

Alfredo Alfredo skrev:
Jag har ju konstaterat att du anser dig vara man. Men att vissa får för sig att någon med ditt användarnamn är kvinna är väl inte så konstigt?
tog namnet efter polarens hund när jag var hundvakt om det var så viktigt

BirgitS
M maria01 skrev:
Vet du inte själv vad du har för uppfattning om Grythyttan Stålmöbler och deras möbler?

Jag och andra har redan kommit med flera inlägg som tar upp indicier på varför deras produkter har bättre kvalitet än kopiorna.

Nyproducerade Grythyttan är ju en blek kopia av gamla grythyttan

• Gilla
maria01
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Intressant, vad är skillnaden?

Har du egen erfarenhet?
Jag vet bara att de gamla stommarna är bra, att man kan behöva byta enstaka brädor under tiden man äger möblerna och allt trä nån gång vart 50-60 år eller då man ärver eller köper beg trädgårdsmöbler tycker jag inte är nån stor grej.

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Intressant, vad är skillnaden?
Orginalet är av fjäderstål och de nya rundstål.

• Gilla
  • Wow
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Har du egen erfarenhet?
Jag vet bara att de gamla stommarna är bra, att man kan behöva byta enstaka brädor under tiden man äger möblerna och allt trä nån gång vart 50-60 år eller då man ärver eller köper beg trädgårdsmöbler tycker jag inte är nån stor grej.
Helt annat gung i dem, sedan är de gamla snyggare, de nya är blaffigare och biffigare

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
Helt annat gung i dem, sedan är de gamla snyggare, de nya är blaffigare och biffigare
Ok, jag räknar med att mormors orginal stommar från 1955 kommer att överleva både mig och min nu 13 årige son oavsett om de får fabrikstillverkade bräder eller hemsågad svensk fura eller kärnek vid nästa helrenovering (2055?)

• Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.